Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben het ook serieus aan het overwegen, maar ben er nog niet uit voor welke methode ik dan wil gaan.

Floriske schreef:Ik overweeg het ook, maar ik moet wachten tot ik 18 ben haha.
Wat ik me afvraag: als je dat 'flapje' terug laat klappen kan het gaan ontsteken toch? Maar als je het helemaal weg laat halen niet? Waarom zouden mensen dan toch voor het eerste kiezen? Of zie ik iets verkeerd
zwieke schreef:maar wat is dan het nadeel van het helemaal weghalen als daar geen risico aan zit en aan die andere een beetje?Floriske schreef:Ik overweeg het ook, maar ik moet wachten tot ik 18 ben haha.
Wat ik me afvraag: als je dat 'flapje' terug laat klappen kan het gaan ontsteken toch? Maar als je het helemaal weg laat halen niet? Waarom zouden mensen dan toch voor het eerste kiezen? Of zie ik iets verkeerd
Hiervoor krijg je druppels direct en het hecht zich blijkbaar heel snel terug aan elkaar.
Floriske schreef:maar wat is dan het nadeel van het helemaal weghalen als daar geen risico aan zit en aan die andere een beetje?
na bijna 20 jaar bril en contactlenzen
_Femkeeex schreef:Wow dat is goed zeg! Van -8,25 naar 100%Mijn sterkte is niet eens de helft van jou en ik zie al vreselijk slecht. Zijn dat de enige eisen? Ik weet dat je er 18 voor moet zijn