Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Joolien schreef:Ik vraag me af of je wel een gezond beeld hebt van een gezonde levensstijl? Wat is jouw idee van gezond zijn? Even een voorbeeld, ik ben zelf 2.75 mtr, weeg 60 kilo en ben hartstikke dun, maar ik leef niet supergezond. Dat hoeft ook niet want ik zit goed in mn vel en geniet van lekker eten en drinken.
dus hoe zwaar ben jij, en wat is je doel?>

Joolien schreef:Ik vraag me af of je wel een gezond beeld hebt van een gezonde levensstijl? Wat is jouw idee van gezond zijn? Even een voorbeeld, ik ben zelf 2.75 mtr, weeg 60 kilo en ben hartstikke dun, maar ik leef niet supergezond. Dat hoeft ook niet want ik zit goed in mn vel en geniet van lekker eten en drinken.

en heb ook vetrolletjes. Toch zit ik op een normaal gewicht voor mijn lengte.
AmoorM schreef:Mijn lengte is 1.65 en mijn gewicht zo rond de 70/73.
Ik heb ook best wel een stevige bouw.
Als ik even op mijn eten let en wat meer beweeg zal mijn buik wel wat strakker worden.
Maar mijn benen zijn echt een probleem, het is niet zo dat het een en al vet is, maar ze zijn gewoon heel stevig..
AmoorM schreef:Maar ik heb altijd honger.
Ik heb best goed ontbeten, 2 beschuiten met aardbeien en twee Maltezers crackers met jam (Light)
Daarna nog een sultana. Als drinken multivitaminen en thee (Zonder suiker)
Toen ben ik een uurtje folders gaan rond brengen en heb daarna een appel gehad.
Maar mijn buik zegt dat ik nog helemaal niks gegeten heb
.Joolien schreef:Ik vraag me af of je wel een gezond beeld hebt van een gezonde levensstijl? Wat is jouw idee van gezond zijn? Even een voorbeeld, ik ben zelf 1.75 mtr, weeg 60 kilo en ben hartstikke dun, maar ik leef niet supergezond. Dat hoeft ook niet want ik zit goed in mn vel en geniet van lekker eten en drinken.
en enorm lang!