Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
). Nu is het nog half gevoelloos.
, ik heb alle topjes nog hooguit een keer de voorkant van de vinger geraakt toen ik een stuk hout kloven wou en die legde ik op de klover (1 hydraulische achter een trekker , leuk ding
) en toen ging die langs het scherpe deel. Maar toen lag alleen mijn nagel eraf en een deukje dat is niks met jullie brr ...
Uiteindelijk op de ehbo beland maar hechten was toen niet nodig. Heb nu overigens nog een deel van mijn vinger(Ook die rechterwijsvinger
) dat vrij gevoelloos is en kan het ook indrukken en dan blijft de indruk een poosje er nog instaan
Kans is er dus dat als je in een deel geen gevoel meer hebt straks dat het nog een poos kan duren voordat je er wel weer mee kan voelen. Bij mij is het nu bijna 3 jaar terug
Is al zeker 24 jaar geleden. Topje is er weer op gezet, maar zit er wel scheef op
Ik kan hier heel slecht tegen en elke keer als ik de titel van dit topic lees word ik misselijk. Ik weet dat het erg is enzo en ik voel ook met jullie mee , maar het is niet heel erg fijn om dit bij lopende berichten te zien. Dank je wel alvast!