Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lous schreef:De oogreiniger van Nivea (met korenbloem, 2 kleuren olie die je dan moet schudden voor gebruik).
Daar krijg je echt alles mee weg. Heb altijd hetzelfde probleem gehad als jij en nu is alles echt snel en makkelijk weg. Kost wel 6 euro voor een flesje, maar je doet er echt heel lang mee. Ikzelf ongeveer 2 maanden.
[ Afbeelding ]
Deze dus
Lous schreef:De oogreiniger van Nivea (met korenbloem, 2 kleuren olie die je dan moet schudden voor gebruik).
Daar krijg je echt alles mee weg. Heb altijd hetzelfde probleem gehad als jij en nu is alles echt snel en makkelijk weg. Kost wel 6 euro voor een flesje, maar je doet er echt heel lang mee. Ikzelf ongeveer 2 maanden.
[ Afbeelding ]
Deze dus
flappie28 schreef:http://www.thebeautyassistant.nl/?p=795
Oog make up remover van het Kruidvat, kost rond de 2 euro en werkt net zo goed als die van L'oreal of Nivea.
vanmiddag eens kijken bij de drogist Lous schreef:De oogreiniger van Nivea (met korenbloem, 2 kleuren olie die je dan moet schudden voor gebruik).
[ Afbeelding ]
Deze dus
voordat ik een nieuwe pot gebruik haal ik ze daarom allemaal eruit en knijp ik het meeste vet er even uit
verder zijn de kokosdoekjes van de primark ook heel fijn! Straww_ schreef:Lous schreef:De oogreiniger van Nivea (met korenbloem, 2 kleuren olie die je dan moet schudden voor gebruik).
[ Afbeelding ]
Deze dus
Deze, maar dan van de Yves Rocher. Krijg alle make-up ermee weg, zelfs waterproef en hardnekkige eyeliner