Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mariekekroon schreef:ik heb em der weer in gekregen, t doet ontzettend veel pijn.. ik voel me nog steeds niet lekker....
het is nu echt heel erg dik....
ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar daar is het nu te laat voor...
dankjulie wel
Ninia schreef:Misschien ben je akelig van de pijn en schrik, dat kan. Sommige mensen worden daar heel akelig van, tot zelfs flauwvallen! (heet een vasovagale reactie)
Als je bang bent dat je niet lekker bent van de ontsteking, let dan op het volgende:
- is de insteekplaats rood en pijnlijk? Komt er pus uit?
- heb je verhoging, koorts of koude rillingen?
ALs je dit hebt, bel dan even met de huisartsenpost. Je kunt natuurlijk ook een griepje krijgen, maar liever gerustgesteld worden dat het geen ontsteking is.
Zo niet, dan kun je kijken of je je wat beter gaat voelen met een ijspack erop, een paracetamolletje en met een glas water op de bank. En als je twijfelt: altijd even bellen met de huisartsenpost!
Beterschap!
KingYasFenn schreef:dom dom dom,
5maanden is veels te kort om een helix te gaan verwisselen..
daarbij is het een kraakbeen piercing en moet je echt wel beter even bij de piercingshop zelf laten verwisselen (tenzij je piercing er al langer inzit en je echt weet hoe het moet...)
hopelijk trek je bij en gaat het zo dadelijk een stuk beter...
als het enorm dik is, haal hem eruit!
dan maar geen piercing
kraakbeen dat ontsteekt kan hele grote (lelijke) gevolgen hebben voor je...
mariekekroon schreef:Sem_ schreef:Dan kun je beter even langs de piercingshop gaan.
was ik vandaag nog geweest, daar zeiden ze ook dat het te vroeg was voor wisselen.. maar ik kan niet zo goed luisteren, en nu moet ik het dus voelen
Molfre schreef:Vooral afblijven nu en even gaan douchen zodat het water erlangs kan spoelen, daarna weken in zout water en niet meer aankomen. Als de zwelling/hitte/pijn morgen niet weg is, naar de piercer gaan.