Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Overigens ben je tegenwoordig al een badboy als je je billen niet afveegt als broekie geloof ik ..
maar goed. Terug naar het dilemma van TS...Mavelle schreef:Wat is je andere optie? Voor altijd alleen blijven?

Kirsha schreef:Ik zeg ook niet dat je leeftijd ermee te maken heeft, maar 'je hele leven alleen blijven' is het andere uiterste. We gaan er vooralsnog even vanuit dat dat niet aan de orde is, dat bedoelde ik meer
Ik zou het gewoon rustig aankijken. Je hoeft niet morgen iets met hem te hebben, hij is er volgende week ook nog en dan heb je voor jezelf waarschijnlijk ook wat meer duidelijkheid
Kirsha schreef:Okee, dus:
liefdesverdriet = chocola
chocola = pukkels + vet
liefdesverdriet = pukkels + vet
geen liefdesverdriet = geen pukkels + vet
geen liefdesverdriet = geen vent
geen vent = koop een paard
Probleem opgelost!
VivaLaVida schreef:Joehoe TS, in welke zin is hij dan een badboy??
Mijn vriend is ook geen lieverdje geweest maar wel erg eerlijk en betrouwbaar en ging voor mij door het vuur (nu issie braaf geworden ook hoor)
Als het een vreemdganger is of de ene scharrel na de ander heeft vind ik het anders als iemand die verkeerde keuzes heeft gemaakt bijvoorbeeld.
En er werd gezegd dat je niet de rest van je leven alleen zal blijven aangezien je pas 17 bent. Als reactie o een andere bokker. Niet zo aangevallen