Al zovaak in de zeik genomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BOKTMANDYY

Al zovaak in de zeik genomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 23:00

... Dat ik er niet meer in wil geloven

Ik zit even vast, in de knoop, weet het even niet meer etc..
Ik heb een leuke jongen ontmoet en we praten goed met elkaar, maar het probleem is dat ik er niet aan wil geloven dzt hij het meent, ten eeeste is het een persoon die niet snel voor zijn gevoel uit komt en is dit zo in ene gekomen (ken hem al langer als vriend, en hij zag eerst niks in me) het is een persoon die zo een beetje in de categorie "badboy" thuis hoort, en ik weet gewoon niet wat ik moet doen..

Iemand hier ervaring mee? Hoe ga je ermee om? Wat te doen?

Urbanus

Re: Al zovaak in de zeik genomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:01

Als je zo twijfelt, niet doen. Zeker als het een type badboy is, ik snap nooit dat mensen daar iets in zien.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 23:03

Ja het is dan wel zo een jongen maar zo heeft hij zich nooit gedragen naar mij toe, altijd een hele lieve rustige jongen geweest als ik met hem praat, maar het is niet dat ik zo twijfel aan hem, het is gewoon dat dit te vaak is gebeurt bij mij, het is gewoon stuk gemaakt door die andere jongens die me zo in de zeik namen dat ik nu in geen enkel wil geloven

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:04

Wat is je andere optie? Voor altijd alleen blijven?

Rennie89

genoeg ervaring met bad boys :+ maar ja... als je er zelf niet te veel verwachtingen van hebt word je iig niet teleurgesteld ;)

Anoniem

Wat is een bad boy? Vreemdganger? Crimineel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:05

Snap ik ook niet maar goed dat terzijde := Overigens ben je tegenwoordig al een badboy als je je billen niet afveegt als broekie geloof ik .. :') maar goed. Terug naar het dilemma van TS...

Bij twijfel niet doen, dan is er ook niks en twijfel is geen goeie basis voor wat dan ook, ook niet voor een beetje aanklooien. Zeker als jij denkt dat ie niet oprecht is (althans dat begrijp ik eruit) omdat hij zich normaal niet zo snel openstelt voor anderen... Zou ik het lekker laten gaan en nog even zo voort laten gaan.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:07

Badboys :~ , Verwacht niks van hem en pas je ook niet aan hem aan. Geniet ervan en bekijk het per dag is het enige advies wat ik je kan geven. Hou je ons hier op de hoogte? :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:14

Mavelle schreef:
Wat is je andere optie? Voor altijd alleen blijven?

TS is 17, dus ik denk niet dat dat zo'n vaart zal lopen :+

TS, wat is een badboy in jouw ogen? Is dat iemand die af en toe een fikkie stookt of echt iemand die al meerdere mensen zwaar heeft gekwetst? Want daar vind ik persoonlijk nogal een verschil in zitten.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:18

Lieve TS, als ik jou was zou ik er geen rust-vrede-liefde-samen-oud-worden-relatie van verwachten, maar meer iets om van te genieten. Je bent jong, gekwetst en verdient wel even een leuk 'uitstapje'! Dan wordt het misschien wel een superervaring die je weer net dat stukje vertrouwen en energie geeft die je nodig hebt. Zolang je er niet teveel van verwacht en jullie op één lijn zitten, kan het alleen maar leuk zijn!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 23:23

Ik verwacht er verder niet veel van nee, maar ik heb al eerder wat voor deze jongen gevoeld en toen was het niet wedersijds, het is verder echt een lieve jongen. En toch als ik een bericht krijg heb ik de kriebels. Maar ik weet gewoon even niet wat ik er van moet denken, ik ben eerder geschrokken van waar dit vandaan komt. En dat ik 17 ben heeft er niks mee te maken, of dan krijgen we zeker weer TS is maar 17 dus heeft ze geen levenservaringen, nee jongens geen behoefte aan. :')
De rest met advies, heel erg bedankt, ik kijk het nog even aan, als ie het meent is het mooi meegenomen, maar ik ga er niet te veel op in, geen zin om weer een paar weken jankfilms te kijken en met 10 repen chocola in bed te zittem :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:40

Ik zeg ook niet dat je leeftijd ermee te maken heeft, maar 'je hele leven alleen blijven' is het andere uiterste. We gaan er vooralsnog even vanuit dat dat niet aan de orde is, dat bedoelde ik meer :+

Ik zou het gewoon rustig aankijken. Je hoeft niet morgen iets met hem te hebben, hij is er volgende week ook nog en dan heb je voor jezelf waarschijnlijk ook wat meer duidelijkheid :D

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:41

Toch heeft je leeftijd er ook wel mee te maken denk ik. Ik denk dat bijna ieder meisje rond die leeftijd wel (meerdere keren) een gebroken hart heeft opgelopen en daardoor onzeker is en het moeilijk vindt om eventueel een nieuwe relatie aan te gaan.
Ik denk ook dat je op die leeftijd, en dan misschien vooral jongens, anders in relaties staat dan als je al wat ouder bent.

Volg je gevoel. Durf je het aan ... ga er dan voor! Maar blijf je onzeker, doe het dan niet. Je bent nog jong en misschien is het juist goed om een tijdje geen vriend te hebben ... daar is niets mis mee.
Al het nu al niet goed voelt zal dat geen goede basis zijn voor een relatie.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 23:43

Kirsha schreef:
Ik zeg ook niet dat je leeftijd ermee te maken heeft, maar 'je hele leven alleen blijven' is het andere uiterste. We gaan er vooralsnog even vanuit dat dat niet aan de orde is, dat bedoelde ik meer :+

Ik zou het gewoon rustig aankijken. Je hoeft niet morgen iets met hem te hebben, hij is er volgende week ook nog en dan heb je voor jezelf waarschijnlijk ook wat meer duidelijkheid :D

Dat kloot, maar nu is het echt even van steen want het is te vaak achter elkaar gebeurt, en ik zoek het zelf niet eens op, en san denk ik toe nou jongens moet dit nou zo.

Maar net wat ik zei ga er niet te veel van verwachten want 10 repen chocola doet ook niet echt wonderen voor mijn figuur en de pukkels haha, gelukkig is hij er volgende week nog ja, maar ik had hem een hele tijd niet gezien en vrijdsg ben ik bij hem geweest met een paar vrienden en hij zei, ik vind je gewoon een hele leuke meid geworden en besef nu wel dat ik je al die t
Jd heb gemist, en wat er dan bij mij in hoofd rondspookt is "ja dat zeiden al die andere ook..." is toch niet normaal meer...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:49

Je kunt het in ieder geval erg mooi verwoorden, dus mocht het met deze verkeerd gaan, dan ga je hoe dan ook ooit iemand tegenkomen die het wel waard is _O-

Dat die gedachten in je hoofd rondspoken is niet raar als je wat nare ervaringen hebt gehad. Maar daarom ook, rustig aan doen, als hij het meent is hij echt niet zomaar gevlogen.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 23:51

Haha ja als je mijn typkunsten bedoeld sorry, tablet heeft niet altijd zin de knopjes te pakken die ik toch echt intyp :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:54

Ik bedoelde meer je opmerking over de 10 repen chocola :D

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 23:55

Oh hahaha, tjaa het gebeurt toch echt, ze helpen tegen de tranen maar niet echt tegen het aankomen en de mooie pukkels op het gezicht, hmmm wat heb je er toch aan, ik moet ook nooit gaan scheiden, word alleen maar lelijk van chocola <<)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:59

Okee, dus:

liefdesverdriet = chocola
chocola = pukkels + vet
liefdesverdriet = pukkels + vet
geen liefdesverdriet = geen pukkels + vet
geen liefdesverdriet = geen vent
geen vent = koop een paard

Probleem opgelost! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:00

Joehoe TS, in welke zin is hij dan een badboy??
Mijn vriend is ook geen lieverdje geweest maar wel erg eerlijk en betrouwbaar en ging voor mij door het vuur (nu issie braaf geworden ook hoor)
Als het een vreemdganger is of de ene scharrel na de ander heeft vind ik het anders als iemand die verkeerde keuzes heeft gemaakt bijvoorbeeld.

En er werd gezegd dat je niet de rest van je leven alleen zal blijven aangezien je pas 17 bent. Als reactie o een andere bokker. Niet zo aangevallen :Y)

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:08

Kirsha schreef:
Okee, dus:

liefdesverdriet = chocola
chocola = pukkels + vet
liefdesverdriet = pukkels + vet
geen liefdesverdriet = geen pukkels + vet
geen liefdesverdriet = geen vent
geen vent = koop een paard

Probleem opgelost! :D

Hahahaha _O-
Ja maar dan komt het 2e probleem waar geld vandaan halen voor een paard, of zal ik dzn ook maar bij sommige pennys gaan aansluiten om een pony uit de wei te halen :=

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:09

Neuh, die vind je gewoon in het bos, niet te moeilijk denken hoor :roll:

Even alle gekheid op een stokje. Waarom is hij nou een badboy?

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:09

VivaLaVida schreef:
Joehoe TS, in welke zin is hij dan een badboy??
Mijn vriend is ook geen lieverdje geweest maar wel erg eerlijk en betrouwbaar en ging voor mij door het vuur (nu issie braaf geworden ook hoor)
Als het een vreemdganger is of de ene scharrel na de ander heeft vind ik het anders als iemand die verkeerde keuzes heeft gemaakt bijvoorbeeld.

En er werd gezegd dat je niet de rest van je leven alleen zal blijven aangezien je pas 17 bent. Als reactie o een andere bokker. Niet zo aangevallen :Y)

Nou hij heeft idd verkeerde dingen gedaan in de maatschzppij zelf, weet hier ook niet veel van af, vroeger in inrichtingen gezeten en noem masr op, paar keer de cel van dichtbij gezien maar is bereid sinds een maand geleden zichzelf te verbeteren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:11

......Klinkt goed.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:13

Ohja ik kan wel een pony stelen, hem in een verlaten schuur stallen en als hij verkouden word geef ik hem groentesoep, heb ik toch veel gehad aan die pokemon he :+