Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lucaa2 schreef:Ik denk wel dat het heel belangrijk is om het ook niet zover te laten komen.Geloof me, als je gevoel precies is zoals je het nu hebt opgeschreven, dan ben je nog lang niet bij die depressie. Dat is nog veel erger.

dit doet me al erg goed,
en ik hoop dat er zonnige tijden voor je aankomen (en je hebt groot gelijk, dit weer is ook gewoon ruk!) en ook super dat je bijlessen volgt, ik moest eerst 20 worden om in te zien dat het echt verstandig is. Dus kun je nagaan hoe wijs je nu al bent
! vuurneon schreef:Lieve meid, laat ik ook 1 ding voorop stellen; 13 is gewoon ook echt een rot leeftijd, dan lig je ook gewoon met jezelf overhoop zonder alle drama eromheen. Hoera voor hormonen zullen wij maar zeggen...
Heel knap dat je met de schoolpsychool praat!en ik hoop dat er zonnige tijden voor je aankomen (en je hebt groot gelijk, dit weer is ook gewoon ruk!) en ook super dat je bijlessen volgt, ik moest eerst 20 worden om in te zien dat het echt verstandig is. Dus kun je nagaan hoe wijs je nu al bent
!
Dan ben jij straks weer helemaal vrolijk en vol enegie om je schooljaar goed af te maken