Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Heb zelf ook vaak last van mn onderrug en nek) Ik hoop dat je snel een geschikt iemand vind die je er vanaf kan helpen!
ik hou het allemaal in gedachten.
maroescha schreef:Als gewone fysio na 9/10 x nog geen resultaat had. Zou ik echt eens gaan kijken naar manuele therapie. Die kunnen net wat meer en weten van andere dingen wat af.
In combinatie met fysio en manuele therapie ben ik toen van mijn klachten af gekomen. En mijn klachten waren in het ziekenhuis niet duidelijk geworden.
Manueel wordt wel vergoed, maar minder behandelingen dan gewone fysio.
En kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Maar pijn vrij zijn lijkt mij toch ook vrij belangrijk.
angelaatjuh schreef:maroescha schreef:Als gewone fysio na 9/10 x nog geen resultaat had. Zou ik echt eens gaan kijken naar manuele therapie. Die kunnen net wat meer en weten van andere dingen wat af.
In combinatie met fysio en manuele therapie ben ik toen van mijn klachten af gekomen. En mijn klachten waren in het ziekenhuis niet duidelijk geworden.
Manueel wordt wel vergoed, maar minder behandelingen dan gewone fysio.
En kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Maar pijn vrij zijn lijkt mij toch ook vrij belangrijk.
Ik heb volgens mij het uitgebreidste pakket en heb in elk geval 9 manueel therapie behandelingen die vergoed worden en ik dacht 25 fysio.. valt beide in een ander gedeelte