Voelde me de eerste dag van mijn vakantie wat misselijk, dat uiteindelijk veranderde in helse buikpijn, die erger werd met de tijd. Vreselijkste buikpijn die ik ooit had gehad, ben s' avonds zelf flauwgevallen, bewegen en lopen dee pijn. Op het punt gestaan om naar het ziekenhuis te gaan maar toch nog even afgewacht. Volgende dag was het al iéts beter, maar toch nog naar de dokter gegaan die eigenlijk niks vond, dus die ging ervan uit dat het een darminfectie was.Dit zou over een paar dagen beteren. Het bleef gevoelig maar met de dag werd het beter. Tot de week daarop, dinsdag avond weer wat last, en woensdag weer erger. Maar dat beterde ook weer. In tussen tijd is het altijd heel gevoelig gebleven. Tot ik deze maandag weer last kreeg, gisteren ook, maar met het nieuwe jaar maar een sterke pijnstiller genomen, en vandaag had ik weer verschrikkelijk veel pijn. Deze 2 weken door had ik geen koorts, maar ben wel enkele keren misselijk geweest en heb moeten kokhalzen maar kwam niks uit. Vandaag dus niks gegeten, enkel soepjes en yoghurt en veel drinken (op aanrading van de dokter). Morgen gaan we dus al zeker iets gaan halen voor mijn darm-flora. Maar dus maak ik me wel wat zorgen, want dit is zeker niet normaal. Want een darminfectie zou na enkele dagen al verdwenen zijn, en dit is dus zeker niet het geval.
Iemand die dit bekend vind klinken?