Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eline1991 schreef:Hier een fysiotherapeut in opleiding. Dat botje hoort daar te zitten. Kijk maar eens bij je andere hand als je die af laat hangen. Nu verschillen beide kanten van je lichaam sowieso en kan het zijn dat je hem aan de ene kant meer ziet dan aan de andere kant. Mocht je er last van houden kan je altijd naar de fysiotherapeut gaan, het kan zijn dat het botje minder goed mee beweegt!
Omaro schreef:Het zou ook een ganglion kunnen zijn. Heb ik ook in mijn pols, en ziet eruit als een bult(je) en is ook hard. (ik dacht eerst dat het een botje was dat verschoven was) Je kunt hem laten verwijderen of laten uitzuigen. (het bultje is ontstaan uit gelekte gewrichtsvloeistof uit een buisje waar de vloeistof inzit waar een scheurtje in is gekomen na bijvoorbeeld een ongelukje. Althans zo heb ik de uitleg van de dokter begrepen ) Die van mij heb ik laten zitten, want ik heb er niet echt last van. Ik heb het ook gekregen na een ongelukje met mijn pols.
Maar inderdaad zoals de anderen hier ook al zeggen: gewoon even langs de huisarts die kan beter beoordelen wat eraan de hand is dan wij.
Luca03 schreef:Nee weet ik maar die Huisarts gaat ons dan doorverwijzen om een foto te nemen en dat vind ik allemaal tijd en geld verspilling