... Vorige week had ik 3 (all you can eat
) etentjes staan... en toen ben ik 2,6 (!) kg aangekomen in 4 dagen. Ik dacht nog van ach, hoewel het toetjesbuffet lekker was, kun je toch nooit 2,6 realistische kilo's in 4 dagen aankomen en dus maakte ik me niet te druk. Door de weeks was ik wel weer 0.8 afgevallen. Maarja, 1.8 kg erbij vind ik nog steeds flink voor 4 dagen. Nu was ik dit weekend weer bij mijn ouders, verjaardagen en uiteten enzo. Heb mezelf, tegen de bedoeling in, propje vol gegeten - om de 1 of andere reden verdwijnt alle zelfbeheersing en discipline die ik heb als sneeuw voor de zon als ik bij mijn ouders ben, helaas. Daarom mijd ik ze ook maar een beetje, maar soms kom je er niet onderuit
-. Ging ik net op de weegschaal staan.... tov mijn gewicht van ongeveer 2,5 week geleden weeg ik nu 4,2 kg zwaarder
.... Ik kan het gewoon nauwelijks geloven
Nu heb ik wel een beetje last van trage stoelgang... Maar 4,2 kg!! Maakt me ongelofelijk wanhopig. Vooral omdat ik doordeweeks echt ' netjes ' gegeten heb. Als ik een kg, of desnoods 2 kg aangekomen zou zijn zou ik dat redelijk kunnen handelen. Maar dit getal doet me echt in een diepe winterslaap willen verdwijnen. Vooral omdat mijn gewicht nauwlijks lijkt te zakken doordeweeks.
Iemand die me kan geruststellen? Ik zou nog niet ongesteld moeten worden... Al was ik wel bloedje chagrijnig vandaag en smaakte de chocolade ook wel echt onwijs lekker...
Of is m'n lichaam zodanig aan het sparen geslagen gegaan dat dit echt de bittere
realiteit is?Ooh en m'n weegschaal is m'n grote vriend (op dit moment alleen even niet) en naar mijn weten altijd erg betrouwbaar...
Dus daar ligt het niet aan.
begon met 52 kilo en eindigde met 60 kilo terwijl ik niet eens heel anders at...