Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en dat VOORZICHTIG! in je oor spuiten en een bakje eronder houden. let op dat er geen belletjes in de spuit zitten(die doen pijn in je oor, t geluid.) Jilletje schreef:Ff naar de ha, niet zelf gaan klungelen.
De ha kan je oor uitspuiten, dit doet geen zeer.
Je oor kan ook dicht zitten als je verkouden bent of als er vocht achter je trommelvlies zit.
RoyceMack schreef:Je kunt ook zelf wat warm(uitgekookt) water in een spuit doen(uiteraard zonder naald) en dat VOORZICHTIG! in je oor spuiten en een bakje eronder houden. let op dat er geen belletjes in de spuit zitten(die doen pijn in je oor, t geluid.)

yvje86 schreef:vroeger moest ik altijd lauwe olie in mijn oor druppelen en dan even mijn hoofd schuinhouden.
zelfs toen ik een half jaar geleden mijn oor uit liet spuiten moest ik 3 dagen van tevoren 3x per dag olie in mijn oor druppelen en dan aan de buitenkant een beetje inmasseren, dat zou er voor zorgen dat het vuil een beetje los gaat laten en het makkelijker naar buiten komt tijdens het uitspuiten.
Ga er zeker niet in peuteren oid want dan wordt het alleen maar erger.
gebeurd mij mij ook regelmatig
(en een tissue erbij houden anders wordt het een kliederboel)
RoyceMack schreef:Je kunt ook zelf wat warm(uitgekookt) water in een spuit doen(uiteraard zonder naald) en dat VOORZICHTIG! in je oor spuiten en een bakje eronder houden. let op dat er geen belletjes in de spuit zitten(die doen pijn in je oor, t geluid.)