Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Nooit in een draagzak en al helemaal niet voorop de borst.
Als je daar bovenop valt is het veel erger dan wanneer je omvalt met de fiets en kind zit goed vastgemaakt in het zitje (je hebt ook zitjes met zijkanten). Kind is een goedgekeurd zitje, goed vastgemaakt veilig.
En ja, ik zie ook genoeg ukkies met helmpjes in de fietszitjes zitten
vuurneon schreef:Nooit in een draagzak en al helemaal niet voorop de borst.
Als je daar bovenop valt is het veel erger dan wanneer je omvalt met de fiets en kind zit goed vastgemaakt in het zitje (je hebt ook zitjes met zijkanten). Kind is een goedgekeurd zitje, goed vastgemaakt (!) veilig.
smurffie schreef:vuurneon schreef:Nooit in een draagzak en al helemaal niet voorop de borst.
Als je daar bovenop valt is het veel erger dan wanneer je omvalt met de fiets en kind zit goed vastgemaakt in het zitje (je hebt ook zitjes met zijkanten). Kind is een goedgekeurd zitje, goed vastgemaakt veilig.
Maar je valt met een fiets toch nooit voorover? Dan kom je toch op je zij terrecht en nooit op het kind?
smurffie schreef:vuurneon schreef:Nooit in een draagzak en al helemaal niet voorop de borst.
Maar je valt met een fiets toch nooit voorover? Dan kom je toch op je zij terrecht en nooit op het kind?
smurffie schreef:Sannert schreef:Nooit in een draagzak .. Levensgevaarlijk !
Dat vraagt de ts nou juist, onderbouw dit eens!
Ts ik snap jou denken helemaal... Dus kan ik je niet helpen haha
Amaris schreef:VivaLaVida schreef:Ik kende zelfs iemand die buitenrit maakte met beeb in een draagzak!
Maar goed. Ik zou zelf kiezen voor een zitje. Veiliger gevoel bij.
Dat is toch heel iets anders. Dan bén je zelf zo'n beetje het stuur, dan heb je dat niet vlak voor je kind zitten.
set_elkol schreef:En zo'n zak op je rug dan, is dat een optie? dan val je minder gauw op je kind en komt ie ook niet tegen het stuur met vallen.
Sannert schreef:Amaris schreef:
Dat is toch heel iets anders. Dan bén je zelf zo'n beetje het stuur, dan heb je dat niet vlak voor je kind zitten.
Totaal iets anders ? Imo net zo gevaarlijk ! Paard kan nog zo braaf zijn, maar hoeft maar te struikelen. Lig je dan onder 500 kg met je baby ..
set_elkol schreef:En zo'n zak op je rug dan, is dat een optie? dan val je minder gauw op je kind en komt ie ook niet tegen het stuur met vallen.
http://www.draagzakshop.nl/wp-content/u ... A-SOHO.jpg
http://www.draagzakshop.nl/wp-content/u ... A-SOHO.jpg