Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Nee, maar wel voor de momenten dat je bv thuis bent![]()
Is het een tic die er is ingesleten of doe je het op bepaalde momenten (zoals spanning, verveling)?
dus kijk niet raar op als je het wangbijten ineens verruild voor bv tanden likken.
Kaygee schreef:Ik doe het ook, zolang als ik me kan herinneren. Waarom zou het ongezond zijn?
Ik denk ook niet dat ik er ooit vanaf zal komen

ik knaag ook regelmatig mijn wangen kapot... Soms gaat het een hele tijd goed, en dan ineens begin ik weer! zou ook niet weten wat de oorzaak is, ik doe het ook tijdens vakanties etc wanneer ik eigenlijk geen stress oid heb. Tammy_ schreef:jij ook alik knaag ook regelmatig mijn wangen kapot... Soms gaat het een hele tijd goed, en dan ineens begin ik weer! zou ook niet weten wat de oorzaak is, ik doe het ook tijdens vakanties etc wanneer ik eigenlijk geen stress oid heb.
het is me in ieder geval nooit opgevallen
Ann_moi schreef:Misschien dat zoethout je zoet kan houden? Ik ben ook altijd aan het kauwen op dingen dus heb nu meestal wel een houten of plastic roerstaafje waar ik mee kan rommelen in mijn mond. Zoethout helpt ook fantastisch maar dan is het wel uitkijken voor een te hoge bloeddruk als je dag in dag uit die dingen kapot kauwt.
mn opa zegt altijd, niet zo op je wangen kauwen!! maar je hebt t zelf niet door, t gaat onbewust, zeer irritant dus.. En je trekt meestal ook niet charmantste hoofden erbij
Ik kom er ook niet vanaf, ik zou ook niet weten hoe haha..