Ik ben het nu echt spuugzat!!
Ik ben 1.60, weeg 51,5kg, ik hoor jullie al denken " wat is je probleem? " , nou het probleem zijn mijn bovenbenen en heupen.
Ben 10kg afgevallen, en aan de bovenkant is het perfect, maar mijn benen zijn gewoon hetzelfde gebleven, totaal uit verhouding dus.
Ik schaam me ervoor, en hoe ik het ook probeer om het te accepteren, het lukt mij gewoon echt niet.
Wat doe ik aan beweging:
* Hardlopen ( ben voor de halve marathon aan het trainen dus ik maak de nodige km's )
* Ik probeer een aantal keer per week het programma van Jillian michaels te doen
* Wandel regelmatig met de hond
* Werk in de zorg dus ik beweeg veel tijdens het werken.
Ook kwa voeding let ik goed op.
Maar desondanks blijven mijn benen echt uit verhouding, het is niet mijn bouw maar gewoon echt vet voordat iemand het daar op gooit
Maar wat kan ik nog doen? Personal trainer of iets dergelijks of? Iemand die mij hierin kan helpen want ik weet het echt niet meer.
Groetjes
. Je eigen ogen kunnen je zo vréselijk hard bedriegen...ik heb mij ook jarenlang geschaamd om mijn "verschrikkelijk dikke bovenbenen die wel drie keer zo dik waren als de persoon die naast mij zat", terwijl ik nu met zelfs wat kilo's extra er op nog steeds iets heb van "mwa, ze zijn niet graatmager, maar echt dik kan je het toch ook weer niet noemen".