Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammylover schreef:Melatonine gaan slikken, dit is een lichaamseigen stof die ervoor zorgt dat je moe wordt.
Je raakt er niet verslaafd aan ofzo, dus het is het proberen waard
in ieder geval bedankt! SmartBH schreef:Misschien naar een leuk programma kijken? Feel good movie? Slaapthee helpt ook wel nog eens, maar als je te gestresseert bent niet (ik gebruikte het tijdens de examensperiodes om net dat extra te krijgen van je nachtrust, maar vlak voor een examen was ik te nerveus en was het effect weg)
xSCWx schreef:Herkenbaar.
De beste.tip die ik kan geven: ervoor zorgen dat je minder om te piekeren hebt.
Of de problemen uit de weg.helpen, of je er simpelweg voor afsluiten als je gaat slapen.
En bij mij werkte homeopatische rustgevende pillen van.. Vsm geloof is. Te krijgen bij etos (en kruidvat geloof ik).
En tegen jezelf zeggen: ik ga er nu niet meer om piekeren, kan er nu niks aan doen, morgen weer een dag.
, gedachten zijn verboden, alleen maar leuke dingen mogen in je hoofd, mp3 zeegeluiden of andere rustgevende geluiden helpt ook sommige mensen ( anderen worden er gek van hihi). Melatonine is toch oppassen voor gewenning, mag bij sommige medicaties niet. Inderdaad ook dingen waarover je piekert op proberen te lossen is nummer 1 en geen nieuwe dingen aanmaken om over te piekeren
. sterkte en.. slaap lekker hopelijk komen er oplossingen die bij je passen en kom je van je gepieker af
Echter als ik veel thee drink door de dag slaap ik gerust 8 a 9 uur achter elkaar door, heb overigens ook oordopjes in want door de stress ben ik opeens een lichte slaper.
Shiloh schreef:MissBambi schreef:Ik lees hier enkel symptoombestrijding.. niet verkeerd hoor daar niet van. Maar weet je de oorzaak van je stress en kun je die aanpakken?
Mjah, stress is vaak gewoon niet zo 1, 2, 3 op te lossen. In de tussentijd fatsoenlijk kunnen slapen is dan natuurlijk wel zo fijn.