Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chelle_dora schreef:Ik vind het klinken als een hele bizarre methode, vraag me af wat de lange termijn gevolgen zijn en voor 1000 euro per behandeling kan je ook heel vaak personal coaching krijgen bij de sportschool en de vetjes zelf eraf werken..
en ondertussen door blijven eten zoals je doet..ponyparadijs schreef:chelle_dora schreef:Ik vind het klinken als een hele bizarre methode, vraag me af wat de lange termijn gevolgen zijn en voor 1000 euro per behandeling kan je ook heel vaak personal coaching krijgen bij de sportschool en de vetjes zelf eraf werken..
Sorry hoor maar als het zo 'eenvoudig' zou gaan ga je niet op zoek naar deze manier van vet kwijt raken!
antje_vip schreef:Luilekkerland, net als liposuctie. Ga sporten.
ponyparadijs schreef:chelle_dora schreef:Ik vind het klinken als een hele bizarre methode, vraag me af wat de lange termijn gevolgen zijn en voor 1000 euro per behandeling kan je ook heel vaak personal coaching krijgen bij de sportschool en de vetjes zelf eraf werken..
Sorry hoor maar als het zo 'eenvoudig' zou gaan ga je niet op zoek naar deze manier van vet kwijt raken!
Blue_Eyes schreef:Je bent je ervan bewust dat het 1000 euro per behandeling kost?
Saintelette schreef:Sorry hoor maar daar vraagt ze toch helemaal niet om? En wie zijn jullie om je te bemoeien met wat iemand wil doen aan zijn uiterlijk en hoeveel die persoon daar aan uit wil geven?! Houd je 'goedbedoelde' adviezen lekker voor je als t toch zo onzinnig is! Misschien loopt ts wel 3x in de week hard en is ze de sportiefste persoon die er is, maar ergert ze zich wel net aan dat ene vet randje wat maar niet weg wil gaan... Kan toch?! Pfff
1000 euro vind ik persoonlijk echt heel veel. denk is na wat je in plaats van die behandeling allemaal met dat grote bedrag kan doen
het lijkt me ook best eng eerlijk gezegd, straks gaat het mis of wat.. En ik heb net in je profiel gespiekt, en waarom heb jij in vredesnaam dat nodig? jehebt een hartsikke mooie figuur!
persoonlijk als het mij werd gevraagd of ik het wilde. had ik geweigerd. het voelt dan als een soort falen dat afvallen niet op de "gewone"" weg kan,
antje_vip schreef:Luilekkerland, net als liposuctie. Ga sporten.
Saintelette schreef:Sorry hoor maar daar vraagt ze toch helemaal niet om? En wie zijn jullie om je te bemoeien met wat iemand wil doen aan zijn uiterlijk en hoeveel die persoon daar aan uit wil geven?! Houd je 'goedbedoelde' adviezen lekker voor je als t toch zo onzinnig is! Misschien loopt ts wel 3x in de week hard en is ze de sportiefste persoon die er is, maar ergert ze zich wel net aan dat ene vet randje wat maar niet weg wil gaan... Kan toch?! Pfff
Cayenne schreef:Twee vriendinnen van mij hebben dit gedaan. Na drie behandelingen kreeg de een ontzettend rare uitslag, een soort van eczeem maar zonder jeuk. Daar heeft ze nu nog steeds last van en het duurt al sinds begin mei. Bij de ander heeft het niet goed geholpen en de huid is raar rimpelig en slapper geworden volgens haar (heb het zelf niet gezien). Ze hebben het beiden bij verschillende instanties laten doen.
chelle_dora schreef:Het is niet alleen sporten he, zit ook een heel eetpatroon aan vast.
Ik ben ook als ene idioot afgevallen (ongewenst i must add) maar nu ik in ieder geval fatsoenlijk eet ben ik en van mijn vetjes af, en ik kom nu op een gezond gewicht zonder vetjes op buik/heupen.

Anoli schreef:Wat doet het over 5 jaar met je huid en het weefsel eronder?
Wat doet het over 10 jaar met je huid en het weefsel eronder?
Welke gevolgen zitten er aan vast?
Wat mag je wel en niet direct na de behandeling?
Hoe vaak moet je behandelt worden?
Allemaal vragen waar je antwoord op moet krijgen en dan vind ik mijn eerste 2 vragen toch wel de allerbelangrijkste![]()
![]()
Want leuk dat je nu je vet laat bevriezen en hopla het is weg... maar waar blijft het dan en wat doet het met je lichaam...

Nrkee schreef:Hallo bokkers
Sinds ongeveer een jaar is er een nieuwe methode op de markt waar je centimeters kan kwijtraken door middel van bet laten bevriezen. Dit leek mij ook wel iets dus ben ik gaan googlen. De ervaringen die ik daar lees zijn erg positief,maar ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die hier zelf ervaring mee heeft?
Ik zou het graag willen doen bij mijn buik en lovehandles
Groetjes Noortje