vet laten bevriezen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

vet laten bevriezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 11:24

Hallo bokkers

Sinds ongeveer een jaar is er een nieuwe methode op de markt waar je centimeters kan kwijtraken door middel van bet laten bevriezen. Dit leek mij ook wel iets dus ben ik gaan googlen. De ervaringen die ik daar lees zijn erg positief,maar ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die hier zelf ervaring mee heeft?

Ik zou het graag willen doen bij mijn buik en lovehandles

Groetjes Noortje

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: vet laten bevriezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:54

Je bent je ervan bewust dat het 1000 euro per behandeling kost?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:55

Ik vind het klinken als een hele bizarre methode, vraag me af wat de lange termijn gevolgen zijn en voor 1000 euro per behandeling kan je ook heel vaak personal coaching krijgen bij de sportschool en de vetjes zelf eraf werken..

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:59

chelle_dora schreef:
Ik vind het klinken als een hele bizarre methode, vraag me af wat de lange termijn gevolgen zijn en voor 1000 euro per behandeling kan je ook heel vaak personal coaching krijgen bij de sportschool en de vetjes zelf eraf werken..

Sorry hoor maar als het zo 'eenvoudig' zou gaan ga je niet op zoek naar deze manier van vet kwijt raken!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:01

Luilekkerland, net als liposuctie. Ga sporten.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:06

Oke :') en ondertussen door blijven eten zoals je doet..
Afvallen en vet kwijtraken lukt alleen door je eetpatroon om te gooien en levensstijl te veranderen. Anders zit het er zo weer aan na 'bevriezing' oid (nooit van gehoord overigens). Klinkt mij als geldklopperij in de oren.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:09

ponyparadijs schreef:
chelle_dora schreef:

Sorry hoor maar als het zo 'eenvoudig' zou gaan ga je niet op zoek naar deze manier van vet kwijt raken!

Zo eenvoudig is het nu eenmaal wel. Tenzij er ziektes mee gemoeid zijn, maar dat is in de meeste gevallen niet zo, dus daar ga ik ook niet vanuit.

antje_vip schreef:

Dit dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:09

ponyparadijs schreef:
chelle_dora schreef:

Waarom zou je op deze manier vet kwijt willen raken en daar duizenden euro's in willen stoppen? Heb je dan de sportschool en personal coaching en je hele leven omgooien al geprobeerd?

Overigens als ik in TS haar profiel kijk snap ik uberhaupt niet waar je een probleem van maakt en waar je in godsnaam die 1000 euro's in wil stoppen.. Tenzij de foto's zwaar verouderd zijn dan kan jij prima naar de sportschool.. het kost alleen tijd en moeite.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:13

Sorry hoor maar daar vraagt ze toch helemaal niet om? En wie zijn jullie om je te bemoeien met wat iemand wil doen aan zijn uiterlijk en hoeveel die persoon daar aan uit wil geven?! Houd je 'goedbedoelde' adviezen lekker voor je als t toch zo onzinnig is! Misschien loopt ts wel 3x in de week hard en is ze de sportiefste persoon die er is, maar ergert ze zich wel net aan dat ene vet randje wat maar niet weg wil gaan... Kan toch?! Pfff

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:15

Blue_Eyes schreef:
Je bent je ervan bewust dat het 1000 euro per behandeling kost?

Nee hoor. Bij ons op de sportschool doen ze dat ook. Het kost €220,- per behandeling. Het heet cryo lipo slimming. Maar niet iedereen is daarvoor geschikt. En..... Je moet al veel sporten voordat het werkt. Ik zou zeggen hou lekker je geld bij en ga gewoon lekker sporten. Het helpt wel iets maar niet echt veel. Ik vind het geldklopperij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:16

Kan.. Maar waarom het risico lopen van zo'n 'nieuwe' methode?

Ik heb gewoon mijn twijfels bij een methode van 1000 euro per behandeling door middel van het bevriezen.. Hoe koud moet dat dan wel niet zijn, in de winter wordt het ook koud, ga je in de sneeuw liggen.

Even alle gekheid op een stokje, ik weet inderdaad niet wat de TS al geprobeerd heeft. Maar wat ik in het profiel zie is gewoon een gezonde meid en hetgeen wat er dan af zou kunnen / moeten volgens TS is mijn inziens volgens mij prima op te lossen met sporten.. Maar sporten kost tijd.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:16

Saintelette schreef:
Sorry hoor maar daar vraagt ze toch helemaal niet om? En wie zijn jullie om je te bemoeien met wat iemand wil doen aan zijn uiterlijk en hoeveel die persoon daar aan uit wil geven?! Houd je 'goedbedoelde' adviezen lekker voor je als t toch zo onzinnig is! Misschien loopt ts wel 3x in de week hard en is ze de sportiefste persoon die er is, maar ergert ze zich wel net aan dat ene vet randje wat maar niet weg wil gaan... Kan toch?! Pfff

Hardlopen zorgt niet voor vetverbranding. TS vraagt om ervaringen, maar dit is een openbaar forum, daar kun je ook meningen verwachten.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:21

tja ieders ze voorkeuren he ;) 1000 euro vind ik persoonlijk echt heel veel. denk is na wat je in plaats van die behandeling allemaal met dat grote bedrag kan doen :) het lijkt me ook best eng eerlijk gezegd, straks gaat het mis of wat.. En ik heb net in je profiel gespiekt, en waarom heb jij in vredesnaam dat nodig? jehebt een hartsikke mooie figuur! :D persoonlijk als het mij werd gevraagd of ik het wilde. had ik geweigerd. het voelt dan als een soort falen dat afvallen niet op de "gewone"" weg kan, :)

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 15:17

antje_vip schreef:

Ik sport al vanaf mijn 14e 3 a 4x per week in de sportschool en rijd daarnaast 3x per week paard. Ik sport genoeg dus.
Gaat puur om het vetje op mn buik wat niet weg gaat.
Vind het nogal kort door de bocht. Soms kun je sporten wat je wilt en krijg je toch bepaalde plekken niet strak.

Heb echt een hekel aan zo'n opmerkingen.. bah bah.. Denk na voordat je oordeelt ipv zon oppervlakkig antwoord.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 15:18

Saintelette schreef:

Precies, zie mn bovenste reactie. Sport al jaren fanatiek maar krijg het toch niet zoals ik het wil. Ben echt niet iemand die niks doet aan haar lichaam en dan verwacht dat alles vanzelf gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:19

Het is niet alleen sporten he, zit ook een heel eetpatroon aan vast.
Ik ben ook als ene idioot afgevallen (ongewenst i must add) maar nu ik in ieder geval fatsoenlijk eet ben ik en van mijn vetjes af, en ik kom nu op een gezond gewicht zonder vetjes op buik/heupen.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 15:20

De rest wel bedankt voor de reacties.
Foto's in mn profiel zijn wel wat ouder maar ben nu ongeveer nog hetzelfde, iets meer spekkies op mn buik alleen :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:22

Twee vriendinnen van mij hebben dit gedaan. Na drie behandelingen kreeg de een ontzettend rare uitslag, een soort van eczeem maar zonder jeuk. Daar heeft ze nu nog steeds last van en het duurt al sinds begin mei. Bij de ander heeft het niet goed geholpen en de huid is raar rimpelig en slapper geworden volgens haar (heb het zelf niet gezien). Ze hebben het beiden bij verschillende instanties laten doen.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 15:25

Cayenne schreef:
Twee vriendinnen van mij hebben dit gedaan. Na drie behandelingen kreeg de een ontzettend rare uitslag, een soort van eczeem maar zonder jeuk. Daar heeft ze nu nog steeds last van en het duurt al sinds begin mei. Bij de ander heeft het niet goed geholpen en de huid is raar rimpelig en slapper geworden volgens haar (heb het zelf niet gezien). Ze hebben het beiden bij verschillende instanties laten doen.

Ja dat was dus het enige negatieve wat ik op internet kon vinden, nl. dat de huid er bobbelig/slapper van word oid..
En van die eczeem-achtige uitslag had ik nog niet eerder gehoord, klinkt wel creepy.. en lijkt me heel vervelend.

Het kost inderdaad ook wel heel erg duur, lijkt me wel erg als je dan zoiets krijgt.. of dat het niet helpt

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:27

Ik hoef niet af te vallen, zit alleen met een slechte conditie waar ik hard aan moet werken (en moet iets meer spieren creëren, die mis ik ook een beetje haha). Maar sluit me bij onderstaande aan:

chelle_dora schreef:
Het is niet alleen sporten he, zit ook een heel eetpatroon aan vast.
Ik ben ook als ene idioot afgevallen (ongewenst i must add) maar nu ik in ieder geval fatsoenlijk eet ben ik en van mijn vetjes af, en ik kom nu op een gezond gewicht zonder vetjes op buik/heupen.

Wat ik hier zelf nog aan toe zou willen voegen.. Misschien train je niet op de goede manier? Ik heb geen idee hoe je sport hoor, maar ik bleek meerdere dingen verkeerd te doen (mijn hoofd bv verkeerd houden bij oefeningen maakte al verschil..) ben hier ook op aangesproken door een trainer in de sportschool..

Ook ik vind dit enorm veel geld, de methode klinkt eng.. Ik zou het zelf nooit doen dus.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:28

Wat doet het over 5 jaar met je huid en het weefsel eronder?
Wat doet het over 10 jaar met je huid en het weefsel eronder?

Welke gevolgen zitten er aan vast?
Wat mag je wel en niet direct na de behandeling?
Hoe vaak moet je behandelt worden?

Allemaal vragen waar je antwoord op moet krijgen en dan vind ik mijn eerste 2 vragen toch wel de allerbelangrijkste :j :j :j
Want leuk dat je nu je vet laat bevriezen en hopla het is weg... maar waar blijft het dan en wat doet het met je lichaam...

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 15:30

Anoli schreef:
Wat doet het over 5 jaar met je huid en het weefsel eronder?
Wat doet het over 10 jaar met je huid en het weefsel eronder?

Welke gevolgen zitten er aan vast?
Wat mag je wel en niet direct na de behandeling?
Hoe vaak moet je behandelt worden?

Allemaal vragen waar je antwoord op moet krijgen en dan vind ik mijn eerste 2 vragen toch wel de allerbelangrijkste :j :j :j
Want leuk dat je nu je vet laat bevriezen en hopla het is weg... maar waar blijft het dan en wat doet het met je lichaam...

Is inderdaad goed om bij stil te staan. Omdat het nog vrij nieuw is zijn er dus geen ervaringen als zijnde " wat na 5 jaar" etc.

De onderste 3 vragen heb ik het antwoord wel al op

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:33

Wou net hetzelfde zeggen, Anoli. Lees jezelf eerst heel goed in en zoek brochures, ga langs bij klinieken etc., want je hebt natuurlijk maar één lichaam. Als het idd niet goed helpt zit je met van die rare bobbels of eczeem, en als dat niet weggaat zit je daar weer mee.. En je bankrekening is flink leeggeplukt. Heb zelf geen ervaring met deze methode, maar het klinkt niet heel gezond.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:37

Vet op je buik krijg je dan zo weer terug.
Tenzij je strak suikers gaat schrappen ed werkt dat dus niet.
Insulineaanmaak stimuleert namelijk vet op de buik.
Vandaar de uitspraak bierbuik, bier heeft een hoge glycemische index. :)

Als je het al krijgt na het bevriezen moet je echt je strak aan een ubergezond eetschema houden zonder suiker wil het zo blijven denk ik. :)

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:11

Nrkee schreef:
Hallo bokkers

Sinds ongeveer een jaar is er een nieuwe methode op de markt waar je centimeters kan kwijtraken door middel van bet laten bevriezen. Dit leek mij ook wel iets dus ben ik gaan googlen. De ervaringen die ik daar lees zijn erg positief,maar ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die hier zelf ervaring mee heeft?

Ik zou het graag willen doen bij mijn buik en lovehandles

Groetjes Noortje

Ik zie nu pas dat je uit son en Breugel komt. Sport jij bij Sonsport? Je moet eens naar Nick vragen. Die geeft de behandelingen daar. Maar waar ik wel rekening mee zou houden is of je het geld er aan uit wil geven. Je bent nog maar 20. Wat nou als je straks kinderen wilt? Dan moet je daarna weer opnieuw die behandelingen ondergaan. Want tijdens een zwangerschap veranderd weer alles aanmelden lichaam. Mijn lichaam is in iedergeval totaal anders als voor de zwangerschap. Mocht je er nog vragen over hebben dan hoor laat maar even weten. Mijn man is instucteur bij Sonsport.