Na dat het een paar keer goed ging gebeurde het weer een paar keer. Iemand ervaring ermee? Heb nu de helft van mijn haar gekruld en durf de andere helft echt niet meer te doen..Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Na dat het een paar keer goed ging gebeurde het weer een paar keer. Iemand ervaring ermee? Heb nu de helft van mijn haar gekruld en durf de andere helft echt niet meer te doen..
astridastrid schreef:Wow, dat ziet er gaaf uit! Nooit eerder gezien/ van gehoord en dat vind ik wel bijzonder... Normaal ben ik wel op de hoogte van haartrends. Is het al lang op de markt?

Nog niet gezien haha of is dat die knop naast de knop van het aantal seconden zeg mar? Ja ik hield hem net als het model op het filmpje!
'' Let op! De BaByliss Curl Secret heeft 2 verschillende zijdes, de krulzijde en de 'dichte' zijde. Zorg dat altijd de open kant van de Curl Secret richting je haaraanzet wijst. Want anders wil de BaByliss Curl Secret de verkeerde kant van je haarlok naar binnen slurpen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en kan pijnlijk zijn.''