Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Imala schreef:Niet negatief bedoeld hoor, kwam er mischien beetje te recht door zee uit haha.
Maar wat heb je nou werkelijk aan een bandje tegen pesten?
Dat mensen zien dat jij tegen pesten bent?
Dat zou iedereen toch standaard moeten zijn zonder een paar euro neer te moeten leggen?
KoudbloedKim schreef:Nou nou, niet zo negatief!
Iedereen koopt weleens een armbandje en al zou het maar bij 1 iemand werken, is het doel toch al bereikt.
Liesje1611 schreef:KoudbloedKim schreef:Nou nou, niet zo negatief!
Iedereen koopt weleens een armbandje en al zou het maar bij 1 iemand werken, is het doel toch al bereikt.
Ik zou eerder mn scheur tegen iemand opentrekken dan hem/haar wijzen op een kanariegeel bandje waar een vage tekst opstaat. Stuk effectiever denk ik zo..
Maargoed, sommige mensen hebben daar het lef niet voor.. ofzo? Liesje1611 schreef:Ieder zo zijn eigen idee.[naam] schreef:Nou nou, niet zo negatief!
Ik zou eerder mn scheur tegen iemand opentrekken dan hem/haar wijzen op een kanariegeel bandje waar een vage tekst opstaat. Stuk effectiever denk ik zo..
purny schreef:Arc_En_Ciel schreef:Het idee van bandjes om te laten zien dat je tegen pesten bent is oké, maar pesters op afstand houden?Raar.
Als het nou niet werkt, kun je dan je geld terughalen of geen rechten op verlenen? Vind het ook een raar idee hoor, volgens mij is het allemaal gelogen...
lieveli schreef:De bedoeling van zo'n bandje is dat je laat zien dat je je hard maakt tegen pesten. En zo'n bandje is onderdeel van een project op middelbare scholen waar het waarschijnlijk 2 bedoelingen heeft. 1) Het verbroedert een groep en 2) het herinnert mensen aan het project en aan de dingen die ze hebben gehoord over pesten zodat ze waarschijnlijk hopelijk al dan niet nooit meer gaan pesten, óf elkaar er op aan durven te spreken.