Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) of geconcentreerde cranberrycapsules.
labyrinth schreef:Vitamines gaan je helaas helemaal niets helpen, wat wel helpt:
- Cranberrys, cranberrysap (wel kijken of je de goede hebt, je hebt het ook waar maar 1% cranberry in zit) of geconcentreerde cranberrycapsules.
Hoe het werkt? Cranberrys maken je urine zuurder, hier houden de bacteriën niet van.
kan ik een heel verhaal ophangen over dat 'alle voeding biochemisch is' of dat het de rechtsdraaiende variant van een epimeer is van glucose. .Citroen22 schreef:Iemand die nu net zoals ik weer een blaasontsteking heeft? Dit is nu me 4de in dit jaar.
1x antibiciotica gekregen omdat ik snachts naar huisartsenpost ging en me nieren voelde. Verder al die keren naar huis gestuurd omdat ze niks vinden. Word er eigenlijk beetje moe van. Wie dit ook meegemaakt?
Janneke2 schreef:Hoi Citroen,
Als ik flauw doe,kan ik een heel verhaal ophangen over dat 'alle voeding biochemisch is' of dat het de rechtsdraaiende variant van een epimeer is van glucose. .
Maar voor een gewoon mens is het gewoon een voedingssupplement, dat je gewoon bij de drogist kunt krijgen. Al is de aanduiding voedingssupplement een beetje raar voor een goedje, dat je uitplast zonder het echt op te nemen. ....
rindin schreef:Janneke2 schreef:Hoi Citroen,
Als ik flauw doe,kan ik een heel verhaal ophangen over dat 'alle voeding biochemisch is' of dat het de rechtsdraaiende variant van een epimeer is van glucose. .
Maar voor een gewoon mens is het gewoon een voedingssupplement, dat je gewoon bij de drogist kunt krijgen. Al is de aanduiding voedingssupplement een beetje raar voor een goedje, dat je uitplast zonder het echt op te nemen. ....
Overal waar ik jou zie reageren vraag ik me af waar jij je info vandaan hebt?
Janneke2 schreef:Hoi Citroen,
Citaat:Is levensgevaarlijk om geen antibiotica te nemen. Als het doorslaat naar je nieren kun je wel doodgaan. Niet naar luisteren!