Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xBella schreef:Anders een foto plaatsen van de jurk + accessoires etc. Zal makkelijker gaan denk ik. (:
Kana schreef:Ken je niemand die er een beetje handigheid in heeft en je op wilt maken die dag? Lijkt me handiger dan alles nu zelf aan te schaffen voor éénmalig gebruik.

Vjestagirl schreef:Zo over the top mag het zijn, alleen denk ik dat ik nooit in staat ga zijn die schitterende dingen met 2 weken oefening zo perfect neer te zetten.

Vjestagirl schreef:Kana schreef:Ken je niemand die er een beetje handigheid in heeft en je op wilt maken die dag? Lijkt me handiger dan alles nu zelf aan te schaffen voor éénmalig gebruik.
Ja, ik ken mensen die handig zijn met make-up, zelfs meerdere professionele make-up artiesten. Punt is dat die allemaal als vrijwilliger werken op dat festival en dus geen tijd hebben. En omdat het festival in Arcen (Limburg) gehouden wordt en ik daar het weekend een huisje heb, is het wat ver voor mensen omheen en weer te rijden om mijn make-up te doen.
Deze poeder werkt erg fijn en matteert de huid en zorgt er ook voor dat je make up langer blijft zitten. Om poeder aan te brengen heb je wel een poederkwast nodig. Bij de HEMA hebben ze goedkope kwasten die prima zijn voor als je bijna nooit make up op doet en het niet vaak gaat gebruiken.
Heleenzz2 schreef:Princesj schreef:Je kan ook een advertentie plaatsen of er misschien iemand op een opleiding visagie zit en die het voor een klein prijsje (of als project) bij jou wil doen die dag?
Ja precies, in die richting zat ik ook te denken!
Heb je geen vriendin die het voor je wil doen?
Vjestagirl schreef:De nieuwste conclusie is dat ik de handigheid heb van een aap, en ik ben er nu absoluut van overtuigt dat er een geheim meisjes-trainingskamp is ergens, en dat mijn ouders dat niet nodig vonden voor mij. Als k probeer iets aan m'n make-up te doen zie ik eruit als of ik face forward in een doos oogschaduw gevallen ben. Alsof ik een 5 jarige los heb gelaten op mijn gezicht. Hoewel die het waarschijnlijk beter zou doen dan ik.
wiebke schreef:Vjestagirl schreef:De nieuwste conclusie is dat ik de handigheid heb van een aap, en ik ben er nu absoluut van overtuigt dat er een geheim meisjes-trainingskamp is ergens, en dat mijn ouders dat niet nodig vonden voor mij. Als k probeer iets aan m'n make-up te doen zie ik eruit als of ik face forward in een doos oogschaduw gevallen ben. Alsof ik een 5 jarige los heb gelaten op mijn gezicht. Hoewel die het waarschijnlijk beter zou doen dan ik.
meeeehhh foto???!![]()