Bij deze dan maar.
Een tijd heb ik best wel fanatiek gesport omdat dat iets pijnverlichting gaf met mijn fybro.
Sinds ruim 1.5 jaar ben ik pijnvrij en ben gestopt met sporten omdat ik gewoon ontzettend veel hinder heb van de spierpijn.
Ik voel me gewoon meteen niet lekker meer, ben stijf, hoofdpijn. Ik slik Vitamine E erbij in hoge dosering en ik heb net magnesium gesmeerd wat ik ook slik en nog voel ik me naar.
Bij mijn ontbiijt eet ik een smoothie waar ik nog een half schepje proteinepoeder in doe naast dat ik er een aantal superfoods in gooi en eieren eet ik sowieso elke dag wel eigenlijk.
Nu sta ik op het punt weer een abbo af te sluiten bij de sportschool, maar de moed zinkt me nu al in de schoenen van de spierpijn die ik alleen al had van het paardrijden.
Opbouwen hielp toen ook niet, ik bleef spierpijn houden zelfs bij een training die ik al lang gewend moest zijn.
Ik wil wel maar ik weiger toch om de helft van mijn week te laten bederven door de spierpijn, ik functioneer er gewoon niet meer van en voel me gewoon beroerd dusdanig dat ik eigenlijk een pijnstiller nodig heb.
Qua voeding mag ik overigens geen melk, gluten en soja, varkensvlees ook niet in principe.
Er is 2 maanden geleden Lyme geconstateerd die ik al jaren blijk te hebben, maar ik voel me nu zo goed dat ik langzaam wil gaan sporten een keer per week naast paardrijden.
Wie oh wie heeft goede tips of adviezen?
Proteinepoeder zou denk ik wel omhoog moeten alvast maar ik heb al moeite met die smoothie weg krijgen met dat halve schepje, drie schepjes krijg ik gewoon niet weg..
Plus dat yoghurt enzo afvalt dus ik het slecht kan mengen.

dus kan je ook geen advies hier in geven..