Ik ben zojuist verlost van mijn amandelen onder algehele narcose.
Ik was om 12.00 in het ziekenhuis, zou om 13.30 worden geholpen, door drukte werd dit 15.00 en door tussenkomend spoedje 18.30. Ik werd dus van afdeling dagverpleging overgeplaatst naar zaal na de operatie. Voor de operatie was afgesproken dat ik diclofenac (zoiets) moest krijgen en meer info over nabloedingen, ook moest ik een nacht blijven.
Na de operatie ging alles fout wat fout kan gaan. Arts was naar huis gegaan zonder recept uit te schrijven, ze hebben nog alles geprobeerd tot aan andere ziekenhuizen bellen aan toe voor een recept. Helaas geen diclofenac voor mij. Tot overmaat van ramp werd inbaar huis gestuurd, toen voelde ik mij super door morfine, maar natuurlijk losgekoppeld en om half 10 ri huis.
Word mijn moeder om 10 uur gebeld dat ik weg ben. Duh ze hebben mij net gehaald. Was dus niet de bedoeling..
Ik heb verder tegen de afspraken in geen papieren / telefoonnr mee gekregen wat ik moet doen bij nabloedingen en pijn. Nou vooral dat laatste, wat een hel!!
Ook de arm / ader waar het infuus inzat zwelt van hand tot elleboogbolte op en de ader trekt rood weg. Is dit normaal?? Ook braak ik na elke slok water bloed op, hoort dit?
Morgen kan er helaas pas diclofenac gehaald worden
ik heb zo'n verschrikkelijke pijn! Iemand tips voor mij? Slapen gaat niet meer

Mams zei, nou gegeten lijkt me niet!