Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kwanyin schreef:http://www.dokterdokter.nl/gezondheid/r ... en-op-reis
Let op: je mag de stopweek niet verlengen! Begin je later dan 7 dagen met een nieuwe strip, dan ben je niet meer beschermd tegen zwangerschap.
Debortje_ schreef:Ik las het ergens op internet over dat 1 dag later beginnen met een nieuwe strip niet echt kwaad kon.. Ik heb wel vaak seks met mijn vriend, ik hoop dat het een doorbraakbloeding is ja.. Alleen dat heel vaak naar de wc moet voor een klein beetje plas of zelfs paar druppels heb ik nooit eerder last van gehad, die hele erge gevoelige borsten ook niet..
Afgelopen 2/3 dagen trouwens ook erg jeuk bij mijn vagina gehad tot brandendst toe en dat t dik/opgezet was.
Ik ga dalijk dan maar een zwangerschap test halen bij de Kruidvat.. Kan het gewoon de goedkoopste en gelijk gebruikt worden of beste met ochtend urine?
xx_Horsiex schreef:Hoelang slik je de pil al? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat als jij al jaren de pil goed gebruikt, je dan ineens zwanger wordt in je stopweek. Ze zeggen niet voor niks dat het na het stoppen met de pil een tijdje kan duren voor je zwanger wordt. Bovendien kun je niet meteen zwanger worden na je stopweek, er is dan immers nog geen ovulatie geweest. Of ik heb heel slecht opgelet met biologie, of jij bent een bijzonder geval..
xx_Horsiex schreef:Hoelang slik je de pil al? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat als jij al jaren de pil goed gebruikt, je dan ineens zwanger wordt in je stopweek. Ze zeggen niet voor niks dat het na het stoppen met de pil een tijdje kan duren voor je zwanger wordt. Bovendien kun je niet meteen zwanger worden na je stopweek, er is dan immers nog geen ovulatie geweest. Of ik heb heel slecht opgelet met biologie, of jij bent een bijzonder geval..