Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
miszblueeyes schreef:ik heb ook wortelkanaal behandeling gehad, en daarna in die tanden paar keer goede ontstekingen ingehad ging kapot van de pijn
Rebel_Jits schreef:Toen ze bij mij een wortelkanaalbehandeling wilden afronden (eerste afspraak was alles wegboren en noodvulling, tweede afspraak was definitieve vulling plaatsen), voelde ik toch echt nog wel pijn hoor. Maar dat was meer dat ze niet de hele zenuw hadden weggeboord![]()
De keren erna dat ze aan die kies hebben gerommeld, voelde ik geen pijn. Enkel dat ze bezig waren daar.
Mijn tip: ga zonder verdoving, ze kunnen altijd nog wat spuiten als je het niet trekt.

miszblueeyes schreef:ik voelde de pijn echt in mijn tanden de laatse keer ben ik bij de kaakchirurg geweest, hebben ze wortelpuntoperatie gedaan. denk dat ze dan niet alles weggehaalt hebben aangezien ik het vooral in het begin het in de tanden heb gevoeld , heb zoiezo raar gebit met problemen
zo is die botontsteking er bij mij gekomen doordat ze onverdoofd in mijn zenuwen hebben geboord nadat een oude vulling en een deel van mijn kies was afgebroken (ik heb grotendeels geen glazuur op mijn kiezen). Ik denk niet dat ik ooit zoveel pijn heb gevoeld, maar nu zijn de zenuwen er dus uit en ook als ze de kies behandelen heb ik gelukkig nergens meer last van!)
Arrabel schreef:Ik zal het nog vragen.
Laat jij dan je kiezen boren zonder verdoving...?
Dan ga je toch door de grond als de tandarts een zenuw raakt?
en ben dus ook al weer 2 jaar niet geweest Fiffill schreef:Als je tandarts een zenuw raakt gaat er sowieso al iets fout toch? Die kanalen liggen heel diep, daar kom je met een normaal gaatje boren niet eens in de buurt.
Overigens is een gewone simpele verdoving (zo'n prik in je tandvlees) ook niet genoeg als ze in je kanalen zitten... althans dat is mijn ervaring.