Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dancer_ schreef:Ik gebruik nu een weekje bio-oil. Kostte niet erg veel bij de action. Ik ben benieuwd of het werk, voor nu zie ik misschien een klein licht verschil (dat denk ik meer psychisch is). Maar denk niet dat je grote verschillen kunt zien in een week. Het ruikt heerlijk, en is een beetje vettig maar dat valt op zich mee. Ik blijf dit nu erop smeren, en ik kan je eventueel op de hoogte blijven houden of ik verschil merk?
Overigens heb ik niet jou probleem littekens.
Lidewijke schreef:Gewoon het smeren/masseren alleen al heeft een positief effect op littekenherstel, maakt niet zo veel uit waarmee je smeert..
.
.
. Britt schreef:Ik heb na mijn operatie siliconenpleisters gekregen voor mijn litteken, die hebben heel goed gewerktkun je misschien ook eens naar vragen aan je behandelend arts.
Daarnaas heb ik bio-oil gesmeerd, maar het nadeel daarvan vond ik dat het zo vet is.
_San87_ schreef:Ik vind P-CL-E crème vreselijk.
. Mijn huid werd er enorm vet van en hoewel het lekker smeert, het trok niet in (ik liep na een halve dag nog met een vette laag over m'n huid) waardoor mijn huid een reactie ging vertonen.
.
.