Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SuperAssie schreef:Dat ding werkt dus niet als je katten hebt
Iig niet met die van ons. Hebben de batterijen eruit moeten halen omdat een van de katten het heel leuk vond om iedere keer een pootje langs de sensor te halen, wat resulteerde in een zee van dettol op het aanrecht
Gloa schreef:SuperAssie schreef:Dat ding werkt dus niet als je katten hebt
Iig niet met die van ons. Hebben de batterijen eruit moeten halen omdat een van de katten het heel leuk vond om iedere keer een pootje langs de sensor te halen, wat resulteerde in een zee van dettol op het aanrecht
Zou er bijna één aanschaffen zodat mn kitten zich met dat ding kan vermaken ipv mn huis afbreken en de oude katten terroriseren
dan ruimt ze de boel ook weer op
Ylana schreef:Buiten het feit dat het niet uitmaakt dat je zeep vies is...
Je doet met je vieze handen de kraan open, raakt de handzeep niet aan en doet dan met je schone handen de vieze kraan weer dicht...

SuperAssie schreef:Dat ding werkt dus niet als je katten hebt

truus1970 schreef:Ik heb hem ook en vindt het ideel. Anders pak je met de vieze handen pompje op, verzet je hem op het aanrecht. Gebruikt hem, wast je handen en heel vaak blijft dat ondertussen vieze pompje gewoon ergens op het aanrecht staan. nu haal je je hand eronder door en draait de kraan open en wassen maar. Je pakt hem niet op, je komt er niet aan, dus ding wordt ook niet vies. Navullen kan ook heel goed met vloeibare groene zeep. wel ff een werkje, maar kan prima.

zo bedoelde je het volgens mij niet haha
LhinnOlijf schreef:Jup, dat laten ze ook mooi zien in de reclame, maar niemand die daar over valt ... Ik vind dat die dettol reclame smetvrees aanpraat
Heb je je handen netjes gewassen ... raak je een deurklink aan, foute boel want dat is smerig --> weer je handen wassen. Nog eventjes en je hebt een dagtaak erbij, handen wassen
heb een gewone zeeppomp staan, maar wel een kraan met armbediening, omdat ik niet met vieze handen de kraan aan wil raken. De zeepdispenser is dus "vies" en de kraan relatief schoon.