dettol no-touch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

dettol no-touch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 17:41

elke keer weer als ik die reclame hoor denk ik 'Ben ik de enige die dit onlogisch vind?'.
Wat maakt het in vredesnaam uit hoe smerig je handzeeppompje is? Je wast je handen toch nadat je hem hebt aangeraakt?
Of is dat nou weer onlogisch gedacht van mij?

fleurtjeuh

Re: dettol no-touch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:43

Nee ik heb er ook last van hoor...
Wat maakt het nou uit als je pompje smerig is.
Je was je handen NADAT je hem hebt aangeraakt, en raakt em daarna niet weer aan!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:43

Indeed!! :D Sowieso belachelijk al die overdreven hygiënische producten, je hebt juist bacteriën nodig...

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:44

Dat ding werkt dus niet als je katten hebt :')
Iig niet met die van ons. Hebben de batterijen eruit moeten halen omdat een van de katten het heel leuk vond om iedere keer een pootje langs de sensor te halen, wat resulteerde in een zee van dettol op het aanrecht :')

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:44

Haha jaa dat heb ik ook.
Wat een onzin, alleen een kraan die je niet aan hoeft te raken heeft nut.
De zeep raak je toch niet meer aan na het wassen.
Echt dom.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:45

SuperAssie schreef:
Iig niet met die van ons. Hebben de batterijen eruit moeten halen omdat een van de katten het heel leuk vond om iedere keer een pootje langs de sensor te halen, wat resulteerde in een zee van dettol op het aanrecht :')

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:46

Buiten het feit dat het niet uitmaakt dat je zeep vies is...
Je doet met je vieze handen de kraan open, raakt de handzeep niet aan en doet dan met je schone handen de vieze kraan weer dicht...

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:46

SuperAssie schreef:

_/-\o_

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:49

Viktor238 schreef:
SuperAssie schreef:

_/-\o_

+1

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:03

ik heb ze ook en vind het gewoon makkelijk ben te lui om op een pompje te drukken :D
ennnn je kunt ze gewoon navullen :D :D

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:06

Ik heb hem ook en vindt het ideel. Anders pak je met de vieze handen pompje op, verzet je hem op het aanrecht. Gebruikt hem, wast je handen en heel vaak blijft dat ondertussen vieze pompje gewoon ergens op het aanrecht staan. nu haal je je hand eronder door en draait de kraan open en wassen maar. Je pakt hem niet op, je komt er niet aan, dus ding wordt ook niet vies. Navullen kan ook heel goed met vloeibare groene zeep. wel ff een werkje, maar kan prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:07

SuperAssie schreef:

Zou er bijna één aanschaffen zodat mn kitten zich met dat ding kan vermaken ipv mn huis afbreken en de oude katten terroriseren :D

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:08

Gloa schreef:
SuperAssie schreef:

Zou er bijna één aanschaffen zodat mn kitten zich met dat ding kan vermaken ipv mn huis afbreken en de oude katten terroriseren :D

En er dan kattenmelk in doen of zo :D dan ruimt ze de boel ook weer op :+

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:10

Ylana schreef:
Buiten het feit dat het niet uitmaakt dat je zeep vies is...
Je doet met je vieze handen de kraan open, raakt de handzeep niet aan en doet dan met je schone handen de vieze kraan weer dicht...

Jup, dat laten ze ook mooi zien in de reclame, maar niemand die daar over valt ... Ik vind dat die dettol reclame smetvrees aanpraat :=

Heb je je handen netjes gewassen ... raak je een deurklink aan, foute boel want dat is smerig --> weer je handen wassen. Nog eventjes en je hebt een dagtaak erbij, handen wassen :+

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:12

Nee want daar heb je dan weer dettol doekjes voor of bijv. de spray en allesreiniger :+

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:14

Pff,ik ben juist dol op mijn bacterien! Mega nuttig die dingen hoor, dit soort obsessieve hygiene zorgt alleen maar voor extra allergien, vooral bij jonge kinderen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:16

Haha ik dacht dat ik de enige was die er zich aan ergerde :')

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:02

SuperAssie schreef:

_O- _O-

truus1970 schreef:
Ik heb hem ook en vindt het ideel. Anders pak je met de vieze handen pompje op, verzet je hem op het aanrecht. Gebruikt hem, wast je handen en heel vaak blijft dat ondertussen vieze pompje gewoon ergens op het aanrecht staan. nu haal je je hand eronder door en draait de kraan open en wassen maar. Je pakt hem niet op, je komt er niet aan, dus ding wordt ook niet vies. Navullen kan ook heel goed met vloeibare groene zeep. wel ff een werkje, maar kan prima.

Je hoeft het zeeppompje toch niet op te pakken? Kan rustig blijven staan terwijl je zeep op je handen pompt hoor :))
Edit: nevermind, ik kan weer eens niet goed lezen :') zo bedoelde je het volgens mij niet haha

Ik heb het ook altijd zo'n nutteloos ding gevonden :')

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:07

je hoeft idd het pompje nie tte pakken, maar met 2 echte jongens in huis, gebeurt dat wel steeds. pompje vasthouden met ene hand en dan andere hand eronder. Ding was altijd zo vies. en dan natuurlijk met natte vieze drup handen, want kraan was al open bij pompje. Gegarandeert dat het pompje en er omheen een kliederboel was. Nu niet meer.

Ik ben het overigens wel mee eens dat de reklames smetvrees aanpraten.Ik heb zeker geen smetvrees. Maar dit ding scheelt mij een hoop gesmeer op het aanrecht

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 08:08

ik vraag me af hoe goed die Dettol werkt na het zien van die reclame :')

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 08:13

You make my day...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 08:29

precies, dat zijn van die onzin meldingen, of werkt hun product niet :P

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 08:37

LhinnOlijf schreef:
Jup, dat laten ze ook mooi zien in de reclame, maar niemand die daar over valt ... Ik vind dat die dettol reclame smetvrees aanpraat :=

Heb je je handen netjes gewassen ... raak je een deurklink aan, foute boel want dat is smerig --> weer je handen wassen. Nog eventjes en je hebt een dagtaak erbij, handen wassen :+

Allemaal aan de OCD!

Hier ook gewoon een normale pomp, en in het dagelijkse leven ben ik de enige die eraan zit. Ding verplaatst dus ook niet.

Beetje bacterieen zijn goed voor je weerstand.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 09:30

Hier vanwege het werk een hygiëne freak :-) heb een gewone zeeppomp staan, maar wel een kraan met armbediening, omdat ik niet met vieze handen de kraan aan wil raken. De zeepdispenser is dus "vies" en de kraan relatief schoon.

Waar ik persoonlijk altijd heel erg om moet lachen is dat mensen mensen voor het bereiden van hun eten hun handen wassen, vervolgens met zo'n geel keukendoekje het aanrecht en eettafel schoonmaken, de snijplank en verse groente en alles pakken, snijgereedschap ligt keurig op het schoongemaakte aanrecht. Ze pakken daarna ook de koelkast beet, pakken hun stukje vlees eruit, sluiten de deur en wassen na het vlees wéér hun handen.

Wat wordt vergeten is dat er in dat gele doekje op het aanrecht veel meer ziekmakende bacteriën zitten dan in dat stukje vlees, dat er een soep van bacteriën verspreid is over het aanrecht en de eettafel en aan je handen waarmee het doekje is opgepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:25

Marketing marketing marketing :D
En 80% trapt erin. Heerlijk.

Geweldig zo'n ultra hygiënisch zeeppompje.
En daarna zit je aan je afstandsbediening, je deurklinken, je aait de hond en kat, je opent je auto, je pakt je stuur vast, het winkelwagentje in de supermarkt, thuis nog even wat tikken achter de pc.
En er is geen mens die tussen deze handelingen door niet even aan z'n gezicht, mond, neus of ogen zit :+

Maar gelukkig komen er in dit hele kleine voorbeeldje van alles wat je op een dag aanraakt geen 'enge gevaarlijk ziekmakende' bacteriën voor ;-)

Gewoon kalm blijven en logisch nadenken mensen en niet teveel geld weggooien aan zinloze producten, zo zonde.