). Vanaf dag 1 gegeten , puree met ham en appelmoes en brood zonder korst. Dag 2 weer gewoon brood en kreeg snoepjes weg (lastig uit te leggen was hels maar jummie) , ook weer puree met spinazie en kip. Al die tijd had ik zakjes van de apotheek gekregen en die neem ik 3x per dag en na ongeveer 5 uur is de pijn er weer (is nu al 6 uur geleden *klopt af*). Vandaag brood veel ijs en nasi weggewerkt , na de maaltijden spoel ik met lauw water en zout. Nu komt er een ei op mijn wang
, dat had ik de vorige keer niet en kan dat geen kwaad? Ik slaap prima , leg een koud iets op mijn wang en ik ben vertrokken
. Kan het kwaad dat het zwelt? ik wil geen infectie namelijk, een combi van het warme weer en de gruwel wat de VK trekker gedaan heeft..?. Ik moest officieel koelen , maar ik eet dus de hele dag rakketjes en laat de stukken die ik afbijt op het slagveld in mijn mond neer , en dat steeds weer hihihttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 7014_n.jpg
Moet maandag officieel vrijwilligerswerk doen maar denk dat ik dat afbel..
Sterkte!

(tijdelijk)
Ik had het zelfs bij m'n bovenkaak maar ik had een verstandskies met een enorme wortel. Tandarts stond daar echt van te kijken haha