Ik durf het bijna niet neer te zetten, omdat ik er echt om kan huilen, maar in ongeveer 3 weken tijd is bijna al mijn haar weg. Jammer genoeg heb ik nooit een volle bos haar gehad. Maar het was altijd prima hoe het was. Niet kan (want het groeit ook niet) een beetje slag en als ik op stap wilde kon ik er best leuke krullen in maken.
Momenteel heb ik eigenlijk gewoon geen haar meer. Op mijn hoofd opzich wel maar in de lengte is alles weg? In en kleine 3 weken tijd. Ik kan het nu gewoon met alleen mijn pink vast houden. Ik zit hier heel erg mee, aangezien ik verder ook niet echt vrouwelijke vormen heb en dit mij al vaak onzeker naakt. Nu ik ook geeb mooie bos haar meer heb dus ik me eigenlijk nergens meer te vertonen en dat terwijl ik allemaal afspreken en feestjes gepland heb staan.
Ik weet gewoon biet wat te doen. Vitamine B slik ik al een tijdje. Ik ben echt tegen instantions, maar momenteel zit ik er gewoon overna te denken. Ik vind het alleen zo lelijk omdat je het ziet.
Ik zou me in eerste instantie afvragen waarom ik ineens zulk dun haar zou hebben!
Chaos
Geplaatst: 30-07-13 22:00
Naar de dokter gaan??
Edisons
Geplaatst: 30-07-13 22:01
Weet je de oorzaak?
kleinvosje
Geplaatst: 30-07-13 22:01
Heb je alleen op je hoofd haar verloren? Of ook op andere plekken van je lichaam? Denk aan wimpers, wenkbrauwen, oksels. Als je daar ook uitgedund bent, laten onderzoeken door een arts.
x_Lys
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-13 22:02
Ben ik geweest en die zegt: ik zie niets abnormaals slik maar vitamine B. Overigens heeft deze dokter nooit wat zinnigs te zeggen
Ik weet dus geen oorzaak. Ik heb niet het idee dat ik ergens anders nog haar verlies heb.
Ook al vind ik wat dat ok ineens mijn benen stukken minder hoef te scheren?
Ik doe biets anders dan normaal, altijd shampoo en conditioner en ga ook zo een speciale borstel kopen
Saskia
Geplaatst: 30-07-13 22:04
Hè wat naar! Ik zou toch nog eens bij de HA langsgaan om verdere tips te vragen, of verder onderzoek? Mss wordt je vit. B wel niet goed opgenomen door je lichaam? Dan kun je je vit.B alleen aanvullen via injecties.
Succes
kleinvosje
Geplaatst: 30-07-13 22:04
Dan een andere zoeken, je door laten verwijzen. Het is niet normaal als je zomaar ineens je haar verliest. Google maar eens op Alopecia Areata, en zo zijn er nog meer afwijkingen waardoor je haar uit kan vallen.
Toevallig ben ik daarmee bekend! De vriend van nicht heeft dat. Alleen ik heb echter geen kale plekken Oo mijn hoofd. Het lijkt ook meer nijn haar in de lengte te zijn dab op mijn hoofd.
Het is gewoon ineens fors dunner, terwijl ik het nooit föhn of stijl. Ja behalve als ik een feestje heb, maar dan nog niet altijd.
Ik weet ook niet zo goed wat ik neg het model van mijn haar moet om het minder pp te laten vallen aangezien ik het eigenlijk niet korter wol hebben. Het is nu ook al fors korter dan eers
speurneusc
Geplaatst: 30-07-13 22:08
volgens mij bestaat vit B uit verschillende gradaties (net met mijn moeder bij ha geweest die vertelde dat)
er zit dus verschil in soorten onderling.... dus bezoek aan de huisarts, bloedonderzoek e.d.is wel de moeite waard.
vraag om een andere huisarts of miss is je eigen huisarts wel met vakantie toevallig en krijg je toch al een andere invaller
Francis
Geplaatst: 30-07-13 22:09
Niks abnormaals als je in 3 weken al je haar verliest? Ik zeg 'andere huisarts'! Dit is écht níet normaal en zou gewoon onderzocht moeten worden. En mocht een huisarts niks kunnen vinden, mag ik je dan aanraden eens naar een goede homeopaat te gaan? Veel zaken waarvan de reguliere geneeskunde zegt 'niks aan te doen' zijn homeopathisch vaak nog heel goed te verbeteren of verhelpen. Probeer een klassiek homeopaat te vinden die volgens de ziekteklassificatie werkt (mocht je daar meer over willen weten moet je maar even een PBtje sturen) Maar eerst een andere huisarts die jouw probleem wel gewoon serieus neemt.
Hoevaak was je je haar? Ik ken iemand die haar haar elke dag of 2x per dag waste en daardoor kreeg zij ook haaruitval.
x_Lys
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-13 22:13
Wat denken jullie goed mee!!
Overigens denk ik niet dat ik ren ernstige haar ziekte heb. Wat ik zeg het lijkt vooral in mijn lengte te zijn. En een andere dokter sat kan jammer genoeg neg zomaar, maar ik kan wel even proberen of ik als nog naar Zijj vrouw kan.
Sorry voor de vele spelfouten op een telefoon typen blijft niet mijn sterkste punt.
Ja maar hoe kan het ineens afbreken, als je je haar biet föhnt, stijlt, krult. Gewoon om de dag je haar wast en crème spoeling gebruikt?
Het lijkt gewoon steeds minder te worden. En aangezien mijn haar al nooit groeit weet ik gewoon echt even niet hoe ik dit probleem 'snel' kan oplossen zodat ik me biet hoef te schamen eb ook wat leuks met mijn gaat kan don Oo de feestje etc
Jeetje wat ontzettend naar voor je! Als ik jou was zou ik toch even aandringen op een extra onderzoek of misschien wel doorverwijzing. Natuurlijk is niet iedereen gezegend met een dikke bos haar maar dit is vrij extreem.
Extansions zou ik in dit geval ook niet doen, heb ik gehad omdat mijn haar niet lekker lang werd maar heeft mijn haar erg afgebroken omdat ik dun haar heb. Ik weet niet hoeveel haar je nu over heb maar ik heb nu een Flip in hair. Kan je googlen en staan ook filmpjes op YouTube. Dit werkt bij mij erg goed en blijft boven verwachting goed zitten.
Even voor je opgezocht http://www.flipinhair.nl/nl/ er staat ook een filmpje bij. Ik heb geen last van het touwtje en als je thuis op de bank zit gooi je hem lekker uit.