Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantast schreef:Ik ben ook opzoek en ga morgen een afspraak maken heb ik net besl. Ook week ook bewees horen zien oten, ik heb kiespijn en laat mijn niet meer door mijn angst tegenhouden. Ik neem morgen contact op met een angst tandarts en wil een sedatie, mijn wens is om gelijk alles te checken/repareren zonder te zeggen wat ie gaat doen. En er mag niet getrokken worden. Daarnaast ell ik niets horen zien of voelen.
Ik ben nu mijn zoon aan het voeden, voor hem ga ik dit doorzetten als hij over een paar jaar moet dan wil ik gewoon me kunnen zonder angst. Ik ga ook alleen als hij samen met mij man in de wachtkamer zit te wachten.
Zullen we samen een afspraak maken? dan kunnen wij elkaar steunen.
quartel schreef:Google eens op Dental Care.
Ik kan al janken bij het idee in die stoel te moeten liggen.
Zij weten daar super mee om te gaan![]()
Succes
Cayenne schreef:Quartel, bij mij is het er ook uit en ben zo blij dat het gedaan is! Het is natuurlijk verschrikkelijk wanneer het niet meer te redden is (al is het bij mij wegens omstandigheden zo gelopen en alleen de bovenreeks) maar heb nu geen last meer van ontstekingen en het kan dan alleen maar beter worden! Het traject met eruit halen en implantaten is wel een kleine hel, maar uiteindelijk is het het allemaal waard! (Ik zit nog in het herstelproces, heb net de tweede operatie achter de rug en durf nu weer wat hartigere dingen te eten).
Fantast schreef:Ik ben ook 10 jaar niet geweest. Er is inmiddels een kies gebroken en nog durf ik niet.
cayenne dat klinkt als een top tandarts.
Onder narcose lost niets op, zodra alles gerepareerd is wil ik er ook zeker aan werken om de stoel in te gaan zonder narcose.
Nou ijk zal de laptop aan slingeren en mailen anders, doe ik het weer niet
Tessya schreef:Heeft er iemand ervaring met een fijne tandarts omgeving Eindhoven die goed is met (zeer) angstige patiënten?
Ik heb al zitten googlen, maar wil graag ook nog wat persoonlijke ervaringen horen. Elke tandarts kan ten slotte op zijn/haar website zetten dat ze goed zijn met angstige patiënten.
Tessya schreef:Fantast schreef:Ik ben ook 10 jaar niet geweest. Er is inmiddels een kies gebroken en nog durf ik niet.
cayenne dat klinkt als een top tandarts.
Onder narcose lost niets op, zodra alles gerepareerd is wil ik er ook zeker aan werken om de stoel in te gaan zonder narcose.
Nou ijk zal de laptop aan slingeren en mailen anders, doe ik het weer niet
Ik heb al gemaild, nou kan je niet achter blijven
Ik zal je vast de eerste spreekwoordelijke schop geven![]()
#Ymke# schreef:Tessya schreef:Heeft er iemand ervaring met een fijne tandarts omgeving Eindhoven die goed is met (zeer) angstige patiënten?
Ik heb al zitten googlen, maar wil graag ook nog wat persoonlijke ervaringen horen. Elke tandarts kan ten slotte op zijn/haar website zetten dat ze goed zijn met angstige patiënten.
Familietandarts van het hek in Waalre.
Ik ben een enorme neuroot en was onbehandelbaar. Deze tandarts heeft ervoor gezorgt dat ik al 2x behandeld ben (tandsteen) in de stoel zonder narcose. Toppertje
gabyfedde schreef:CDC is een commerciële fabriek, dat zou ik nooit aanraden. Was in 2011 nog failliet.
http://mobiel.nujij.nl/algemeen/declara ... allcomment