Morgen is het zo ver, dan mag ik afrijden. Hoewel ik er compleet van overtuigd ben dat ik het wel haal (
) ben ik ontzettend zenuwachtig. Vorige week maandag en dinsdag al migraine gehad, 3 grote, dikke, vette, pijnlijke pukkels op m'n voorhoofd, gister nog gewoon hoofdpijn. Slecht slapen en mijn handen doen zo zeer van de zenuwen, dat ik haast niets kan doen op het moment dat ik gewoon, relaxed wil zitten. Daarbij heb ik ook nog de mazzel dat ik sinds zaterdag verkouden aan het worden ben, weet niet of het bij de zenuwen vandaan komt?Mijn rijinstructeur is van mening dat ik mij niet zo aan moet stellen en ik ben het compleet met hem eens. Maar onbewust ben ik zoooo zenuwachtig. Ben benieuwd of ik vannacht wel aan slapen toe kom, hihi
Nou zou je denken, houd jezelf bezig met werkzaamheden e.d. maar die zijn uiteraard allemaal al gedaan, of het is er te warm voor. Ik heb rood haar, dus zelfs met factor 50 kan ik hooguit maar een half uurtje in de zon aan de gang.
Nou wil ik zo dadelijk even naar de kruidvat ofzo, om te kijken of ze iets hebben waar je kalm van wordt. Bananen heb ik me al suf in gegeten, maar dat werkt niet
Aaaah! Iemand tips and tricks? Het rijden zelf gaat gewoon goed, kijk netjes om me heen, kan erg ver vooruit kijken en overzien. Rijd heel rustig en netjes. 2 uur voor mijn examen heb ik nog gewoon een les en ik heb er een super goed gevoel over. Maar.. Ik sta ondertussen op knappen van de spanning! Was het maar gewoon zo ver
je moet proberen je spanning om te zetten in energie want energie kun je kwijt raken gelukkig
je zult zien dat je erna dan een stukje makkelijker ontspant

(uiteraard zijn er gevallen waar het goed gaat, maar doe dat dan in overleg met een arts, en niet even zelf zomaar).