Ik ben ten einde raad wie heeft tips, ideeën of ervaringen:
Sinds afgelopen vrijdag 19 juli rond half 4 heb ik last van diaree en buikpijn. Ik dacht eerst aan menstruatie periode maar aangezien ik een nieuw staafje (implanon) sinds maart heb dacht ik dat het daar niet meer van kon zijn. Intussen ben ik het nog niet en heb ik het maar afgestreept. Nu komt het met vlagen en denk ik dat het door de warmte komt. S'morgens na het eten komt de buikpijn en die zakt met 20 min weg. Ik eet het zelfde wat ik altijd al at als ontbijt niets in veranderd. Tussen de middag als lunch 6 sneden brood met beleg ook daar is niets aan veranderd met avond eten eet ik meestal aardappels, groente en vlees tenzij we macaroni eten. Ook hier is niets veranderd.
Ik weet niet hoeveel stront een mens kan produceren maar het is gewoon giga veel voor mijn doen. Ik vermoed dat het aan de warmte ligt. Probeer ruim voldoende aanmaak, thee te drinken om niet uit te drogen.
Nu is mijn vraag zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of iemand tips/advies wat ik hieraan zou kunnen doen. Ben al met bananen en ontbijtkoek bezig maar helaas geen efect gehad.
Bedankt aller eerst om dit te lezen. Moest het wel even kwijt nu hopen op tips/advies.