Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dan is het niet meer te controleren met tabletten. 
KimD schreef:Terug gaan, dit is een allergische reactie! Je moet andere tabletten hebben.
Persoonlijk ben ik allergisch voor mijn eigen lichaam als een dier mij steekt, als ik daar geen tabletten voor slik kan ik na 24 uur richting ziekenhuis voor spuiten.Dan is het niet meer te controleren met tabletten.
Edit: Heb je overigens geen maagbeschermers meegekregen bij die tabletten?
. amillia schreef:traumeel zalf gebruik ik altijd bij dazenbeten, nu ook 1 op m'n hand. doe ik er niets aan komt er een grote ontsteking, maar met traumeel bijna geen last en wat er aan schade is herstelt veel sneller
woofie schreef:wat bij mij helpt tegen de jeuk is een paracetamol tablet met een paar druppels water tot een pasta prakken en dat op de bult smeren......
). Is ook zo gedaan, dus het proberen waard! Bedankt.femke_harley schreef:Zo zonde dat ze tegenwoordig geen maagbeschermers meer geven bij diclofenac..
Het is zo slecht.. m'n vriendin heeft er erge maagklachten van overgehouden.. Ik heb toen
ik die diclofenac kreeg, gelijk maagbeschermers erbij gevraagd.
Ik zit overigens ook met hele bulten van een daas. M'n moeder had gebeld naar de HP.
Koelen en omhoog, gaat vanzelf over.. oké.. Dit was vorig jaar, nu weer onder.. en heb zoiets
gaat vanzelf wel over.. krijg toch niets. Smeer er zalf op tegen de jeuk.
Sem_ schreef:Wat bij mij helpt is een koud washandje erop, ik heb zelf vaak last van zonneallergie.
, het hielp echter nog geen minuut. Ook onder de kraan houden etc. hielp gewoon niet. Wel bedankt voor je meedenken!_CS_ schreef:Ik ben laatst ook gebeten door een daas in mijn hand.
Zwol helemaal op en kon er weinig mee.
Was zaterdags gebeurd en maandags in de avond trok het weer weg.
Pauline schreef:Probeer ook te blijven koelen met icepacks. Helpt tegen de jeuk en zwelling. Als je koorts krijgt met je echt weer terug naar de HAP. Beterschap.
hyawatta schreef:Reactine helpt ook goed tegen zwelling en jeuk, zijn hele kleine tabletjes en gewoon bij de drogist en supermarkt te koop.
Is voor allergische reacties.
Ik krijg enorme schijven als ik wordt gestoken door muggen, met die tabletjes was het de volgende dag al een heel stuk minder.
En idd goed koelen, hoop dat je er snel vanaf bent.
cam schreef:Er bestaat diclofenac met al een maag beschermer er in dacht ik.
Misschien heeft ze die gekregen.
Voor een allergische reaktie met jeuk moet je een antihistamine slikken.
Misschien help de pillen die je bij de drogist koopt voor pollen allergie.
Dat is namelijk ook een antihistamine
Pauline schreef:En, ouderwets...azijn erop. Dat helpt echt goed!
Geloof niet dat er een overmaat aan koelen in zit, vermijd dat je er echt pijn aan krijgt, volg je lichaam hierin.
Ik ben hopeloos, haha.verootjoo schreef:Wordt hij nu steeds dikker en pijnlijker en roder?
Het kan wondroos zijn, heb ik ook soms. ik zou even bellen naar de HAP met het verhaal en kijken of het nodig is dat je nog een keer komt. Wondroos kan gevaarlijk zijn en is besmettelijk.
bigone schreef:Als er pus uitkomt is het dus een fikse ontsteking ipv alleen maar een allergische reactie, goed in de gaten houden en misschien een sodabad om de rotzooi er uit te trekken.
hyawatta schreef:Veel supermarkten zijn zondag enkele uren geopend hoop voor je bij jou ook in de buurt.
als je erop googled vind je er al een hoop van.
Ik ben ok niet voor van alles te slikken, maar werd zo gek er van dat ze bij de drogist me dit hebben voorgesteld en het helpt mij echt goed, evenals bij m'n moeder en zus.
Die soda is idd een goeie, mocht het idd ontstoken zijn, of badedas
Dus nee, hier zijn geen supermarkten in de buurt open. Ook in de omliggende dorpen zijn ze gesloten.. Ik woon echt in een gebied met allemaal kleine dorpjes, in de grotere dorpen zijn ze allemaal van de kerk, dus dat gaat hem helaas niet worden.