Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Normaal geneest dat snel en zie je er niks meer van. Door de DEET zie je 't litteken nu nog steeds (ben in mei geweest)._Tara_ schreef:Ik snap echt niet dat iedereen DEET zo aan raadt. Het tast plastic aan, hartstikke giftig. Ik heb 't moeten gebruiken omdat ik naar India ging. Had me toen gebrand aan de oven (gebeurd wel vaker). Normaal geneest dat snel en zie je er niks meer van. Door de DEET zie je 't litteken nu nog steeds (ben in mei geweest).
Dus nee, persoonlijk zou ik geen DEET gebruiken als 't niet nodig is.
) vuurneon schreef:Ik wel, als ik weet dat ergens veel muggen zijn![]()
Krijg snel een heftige reactie op een mug etc dus liever DEET dat echt fantastisch werkt dan een mega plek (en je hebt verschillende concentraties, dus ik pas het aan afhankelijk van wat ik ga doen. Heb zelfs 100 procent DEET liggen, dat bij 1 bestemming geen overbodige luxe)
_Tara_ schreef:vuurneon schreef:Ik wel, als ik weet dat ergens veel muggen zijn![]()
Krijg snel een heftige reactie op een mug etc dus liever DEET dat echt fantastisch werkt dan een mega plek (en je hebt verschillende concentraties, dus ik pas het aan afhankelijk van wat ik ga doen. Heb zelfs 100 procent DEET liggen, dat bij 1 bestemming geen overbodige luxe)
Maar tegen teken?
_Tara_ schreef:Ik werd in India overigens alsnog gestoken, ondanks de DEET
Komt even flink van onder een steen gerold. Ik ga best maar eens Googlen. Ik ben allergisch aan insectenbeten en ik gebruik producten met Deet al van kinds af aan. Ik zal niet zeggen dat ik er een bad in neem, maar ik smeer het toch best wel vaak op. Heb net gisteren een nieuwe roller met Deet gekocht en apotheker heeft niets gezegd van gevaarlijk ofzo.