Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arrabel schreef:Ik denk dat je meer psychische problemen hebt dan lichamelijke, en dat bedoel ik niet gemeen.
Misschien kan je is met een maatschappelijk werker of een psycholoog gaan praten?
korbakimmy8 schreef:Arrabel schreef:Ik denk dat je meer psychische problemen hebt dan lichamelijke, en dat bedoel ik niet gemeen.
Misschien kan je is met een maatschappelijk werker of een psycholoog gaan praten?
Heb zelf niet zoveel vertrouwen in een pscholoog.
Me vriend heeft 2-3 maanden moeten zeuren voor hij op eerste gesprek mocht komen. En hij heeft een best ernstig probleem. (Beroving en in elkaar geslagen snachts) Hij mag nu pas over 9 dagen voor zijn eerste behandeling.
Ik bedoel het niet banketstaaf hoor:) Maar ik ga geen moeite doen voor iets wat 2-3 maanden mag duren.
Citaat:Heb zelf niet zoveel vertrouwen in een pscholoog.
Me vriend heeft 2-3 maanden moeten zeuren voor hij op eerste gesprek mocht komen. En hij heeft een best ernstig probleem. (Beroving en in elkaar geslagen snachts) Hij mag nu pas over 9 dagen voor zijn eerste behandeling.
Ik bedoel het niet banketstaaf hoor:) Maar ik ga geen moeite doen voor iets wat 2-3 maanden mag duren.
korbakimmy8 schreef:_tara_ :
Dat is zeker waar.
Maar me (ex) vriend heeft bij 2 verschillende geprobeerd, en geen van beide ging snel. En hij heeft echt spoeding hulp nodig.

Arrabel schreef:Citaat:Heb zelf niet zoveel vertrouwen in een pscholoog.
Wat ik je dan kan aanraden als je moeilijk kan eten is om Nutri drink te halen bij de apotheek.
Dat word meestal gegeven aan oudere mensen die vergeten te eten of te drinken of aan mensen die erg ziek zijn.
Je hoeft er maar 3 pakjes van per dag te drinken en dan heb je alles binnen wat je nodig hebt.
http://www.nutriciamedischevoeding.nl/p ... nutridrink
tamary schreef:Met de warmte en weinig vocht uit voedsel kan dat heel goed te weinig zijn. Dus of flink aan de tomaten en komkommers of flink meer drinken.
Zo snel afvallen is trouwens ook een goede reden om naar de HA te gaan.