Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ibbel schreef:Anoniem schreef:Betekent dit dat ik beter niet meer kan autorijden??
Ben ik nu altijd idd aansprakelijk als er iets gebeurt...?
Ja en ja.
Dat je het altijd hebt gedaan en het altijd goed is gegaan, wil niet zeggen dat het nu nog steeds kan, en mag. pandour4evuh schreef:ik heb ook dit soort medicijnen.
Maar volgens mij klopt dit niet. dan zou bijna de helft van de nederlanders niet meer auto mogen rijden. Het is wel belangrijk dat je kijkt wanneer je de medicijnen neemt. de bijwerkingen die leiden tot gevaarlijk auto rijden is wanneer je net nieuwe medicijnen hebt en wanneer de bijwerkingen het hardst naar voren komt. je kan ook altijd even bij je ha vragen hierover.
Ik bijvoorbeeld neem altijd mijn medicijnen om 15.00 en ik weet dat het niet slim is om 2 uur erna alcohol te nuttigen of auto te rijden. stel dat dat wel moet neem ik deze op een ander tijdstip.
edit: je kan ook kijken in samenwerking met je arts of je medicijnen kan krijgen die niet deze sticker hebben meestal is dit ook mogelijk
dat is al jaren zo 
JoyCiej007 schreef:Vraag ik mij af; zoals jullie het hier presenteren, mág je dus ook met die gele sticker niet meer rijden, en dat klopt volgens mij van geen kanten.
'.
dus dan moet je het wetboek herschrijven.Dewii schreef:Schrik hier ook wel even van dus dat je er gewoon niet mee mag rijden
vuurneon schreef:JoyCiej007 schreef:Vraag ik mij af; zoals jullie het hier presenteren, mág je dus ook met die gele sticker niet meer rijden, en dat klopt volgens mij van geen kanten.
'.
De wet zegt hetdus dan moet je het wetboek herschrijven.
JoyCiej007 schreef:Dewii schreef:Schrik hier ook wel even van dus dat je er gewoon niet mee mag rijden
Niet te snel schrikken, want geloof mij, er wordt soms een hele hoop onzin op bokt verkondigd.
Als ik alleen al kijk wat er vaak voor antwoorden op het subforum TAO worden gegeven qua (wettelijke) aansprakelijkheid en meer toestanden die met het recht en de wet hebben te maken, dan schrik ik juist van die vele verkeerde info en soms echte b*llsh*t die daar wordt verkondigd.
Mensen gaan elkaar ook snel napraten. En sorry, maar ik heb het idee dat dat hier ook gebeurd.
'de wet' wordt hier op bokt helaas wel vaker ontzettend verkeerd geinterpreteerd en uitgelegd........
JoyCiej007 schreef:'de wet' wordt hier op bokt helaas wel vaker ontzettend verkeerd geinterpreteerd en uitgelegd........
vuurneon schreef:Dat staat er niet opeens hoordat is al jaren zo