Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doezel2 schreef:Hallo bokkers.
Ik ben nu 24+5w zwanger.
Nu vraag ik me af : hoe zijn jullie gaan verminderen met bv (het liefst geef ik 1 maand bv)
Omdat ik (voor mijn idee) last krijg met het werk(wil het liefst niet op mijn werk kolven)
ben zeer benieuwd na jullie ervaring.
kiki1976 schreef:mijn werkdag is van 8 tot 5.Tja wat wil je zelf, na een maandje stoppen of eigenlijk langer doorgaan? Wil je alleen vanwege je werk al afbouwen?
Want met een maandje is het pas net lekker opgang namelijk, door het afbouwen kan het best snel helemaal terug lopen.
Mocht je zeggen van, eigenlijk wil ik wel langer zelf doorvoeden dan kan dat ook hoor, maar dan moet je niet met 1 mnd al af gaan bouwen.
Ik weet niet hoelang je werk dag is per keer?
Maar in principe kan ook vast ritme aannemen met een combi van bv en fv.
Want ergens lees ik dat je wel voor volledige bv wilt gaan maar het alleen niet ziet zitten om op je werk de kolven.

Polly schreef:je hebt recht op een geschikte kolfruimte of de mogelijkheid om thuis te kolven. Lees op internet je rechten en bespreek het!
. De natuur helpt je heus wel er is maar heel weinig percentage dat een vrouw geen bv kan geven maar over het algemeen komt het altijd wel goed op gang.
!!