Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik leef sinds mijn chemokuren met een gemiddelde van 20.000 bloedplaatjes, wat véél te laag is, maar functioneer perfect.
Jasmine_ schreef:Kan inderdaad een tekort aan bloedplaatjes zijn, maar dat is niet noodzakelijk ernstigIk leef sinds mijn chemokuren met een gemiddelde van 20.000 bloedplaatjes, wat véél te laag is, maar functioneer perfect.
Ik zou inderdaad niet gaan googelen, want dan ga je jezelf volledig gek maken. Naar de huisarts gaan en bloed laten prikken is heel verstandig, en daaruit zal je wel wijzer worden!
Batlow schreef:Jasmine_ schreef:Kan inderdaad een tekort aan bloedplaatjes zijn, maar dat is niet noodzakelijk ernstigIk leef sinds mijn chemokuren met een gemiddelde van 20.000 bloedplaatjes, wat véél te laag is, maar functioneer perfect.
Ik zou inderdaad niet gaan googelen, want dan ga je jezelf volledig gek maken. Naar de huisarts gaan en bloed laten prikken is heel verstandig, en daaruit zal je wel wijzer worden!
Het kan ernstig zijn om even te vertellen.
Ik heb het dus gehad en ik had maar 2000 tot 4000 bloedplaatjes per liter bloed. Dat was dramatisch. De eerste nacht in het ziekenhuis was kritiek, zat onder de blauwe plekken (ik had overigens zelf totaal geen last, merkte helemaal niks...). Die nacht mocht er geen bloed uit mijn neus, oren, mond etc.. komen. Als dat wel zo was moest mijn mild worden verwijderd en dan was het nog maar de vraag of dat hielp.
Erg gelukkig was dit niet het geval. Ik werd elke dag in de gaten gehouden, elke dag werd er bloed geprikt. Ik mocht echt NIET lopen, want als ik zou vallen en een open wond zou krijgen kon er geen korstje komen dus zou ik uiteindelijk gewoon te veel bloed verliezen. Onderhand al weer heel lang geleden, maar dat vergeet ik niet meer
wemkelover schreef:Of... je bent zo onhandige kluns als ik ben. En toch per ongeluk ergens tegen aangestoten zonder je daar bewust van zijn?
Of tijdens het stoeien? Ik heb ook wel eens door het stoeien met vriendjelief blauwe plek er aan over gehoudem had het op het moment niet in de gaten maar later zag ik het in een keer.
Al vanaf ik klein was kreeg ik ze altijd. De dokter heeft (toen ik nog geen jaar was fzo) aan mijn moeder gevraagd of ze mij mishandeld
Ze hebben me ook onderzocht voor leukemie, maar niks te vinden.
Ik heb gewoon een slechte doorbloeding 
Je wil niet weten hoeveel na de andere 3 dagen) Je moet je niet druk maken. Je kan je snachts stoten zonder je het merkt.
En dat moe zijn ? Dat kan aan vanalles liggen
Djura99 schreef:Ik heb ook alijd snel blauwe plekkenAl vanaf ik klein was kreeg ik ze altijd. De dokter heeft (toen ik nog geen jaar was fzo) aan mijn moeder gevraagd of ze mij mishandeld
Ze hebben me ook onderzocht voor leukemie, maar niks te vinden.
Ik heb gewoon een slechte doorbloeding
(Heb ooit over de 30 blauwe plekken gehad na 2 dagen kampJe wil niet weten hoeveel na de andere 3 dagen) Je moet je niet druk maken. Je kan je snachts stoten zonder je het merkt.
En dat moe zijn ? Dat kan aan vanalles liggen