Wegens aanhoudende rugpijnen waardoor ik al maanden slecht slaap,
al maandenlang loop te zeuren, zagen en kronkelen van de pijn,
vroeg ik mij af of ik het leven van mijn naaste medemens niet
wat aangenamer kon maken dmv pijnstillers te nemen waar je NIET groggy van wordt.
De pijnstillers die voorgeschreven zijn, daar val ik binnen de 30min van in slaap.
Ik kan ze dus in de dag niet nemen omdat ik fulltime werk,
waardoor ik tegen 10h mijn tanden stukbijt van de rugpijn.
Ik heb een paar rugwervels die op elkaar duwen, een paar die gebroken zijn en tussenwervelschijven die flink aangetast zijn met artrose en hier en daar versleten zijn.
Mijn huisarts, de lieve man, zegt dat ik er maar mee moet leren leven, althans tot ik op 20 augustus bij de neurochirurg geweest ben (in de hoop dat die de pijn kan verhelpen).
Het is nu 23h, ik ben doodop, vind mijn draai niet, de tranen staan in mijn ogen en ik wil manlief smeken om een GOEDE pijnstiller die me de komende 7 weken op de been kan houden.
Iemand een aanrader?? :'(
(Ik ben al eerder naar verschillende artsen gelopen met deze kwalen, maar geen van hen komt verder dan 'rustig aandoen' en 'mee leren leven'. Aangezien het nu op het tempo van een TGV aan het verslechteren is zie ik het niet zitten om de komende 8 weken gek te worden van de pijn, helaas is er geen snellere afspraak mogelijk bij de neurochirurg
)
Helaas geen tip voor zo'n pijnstiller.
( ik was met mijn knieën binnen een week aan de beurt.
Als ik oxazepam neem ga ik echt wel keihard onder zeil hoor hahaha
Laat pillen mixen lekker over aan de apotheker.