Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kleinvosje schreef:Een beetje een brutale vraag misschien, ik ken je persoonlijke situatie niet, maar is er een mogelijkheid dat je zwanger bent? Want dan is het heel gebruikelijk dat je gevoelige borsten hebt.
kleinvosje schreef:Gelijk een brutale vraag erachteraan, hoe lang sta je droog dan? En wanneer was je voor het laatst ongesteld? Een test kan negatief zijn terwijl je toch zwanger bent. Als je dan toch naar de huisarts gaat, vraag dan om een bloedtest, die geeft zekerheid.
korbakimmy8 schreef:Uhm.... Heb dat helaas niet bij gehouden. Maar zowiezo 1 á 2 maanden.
Ben 2 pilstips geleden ongesteld geweest. Slik normaal 3 stippen door en dan een stop week.
korbakimmy8 schreef:Me moeder zegt wel dat als ik z'n test ga doen, en de uitslag is er, dat ik wel moet weten wat ik er mee wil. Al zou het gen er ook bij mij zijn, laat ik dan meteen me borsten weg halen? Laat ik het wachten tot ik bv kinderen heb gekregen zodat ik nog borst voeding kan geven. Neem ik dat risico om het te laten wachten tot een bepaalde leeftijd? Dat zijn allemaal vragen waar ik het antwoord niet op weet. Ik wil als ik het gen heb, wel het zelfde als me moeder. Me moeder is nu namelijk 46 en heeft nog geen borst kanker. Maar ik weet dus niet wanneer ik dan die ingreep zou willen doen.
Kitty1985 schreef:korbakimmy8 schreef:Me moeder zegt wel dat als ik z'n test ga doen, en de uitslag is er, dat ik wel moet weten wat ik er mee wil. Al zou het gen er ook bij mij zijn, laat ik dan meteen me borsten weg halen? Laat ik het wachten tot ik bv kinderen heb gekregen zodat ik nog borst voeding kan geven. Neem ik dat risico om het te laten wachten tot een bepaalde leeftijd? Dat zijn allemaal vragen waar ik het antwoord niet op weet. Ik wil als ik het gen heb, wel het zelfde als me moeder. Me moeder is nu namelijk 46 en heeft nog geen borst kanker. Maar ik weet dus niet wanneer ik dan die ingreep zou willen doen.
Ga nou eerst een langs de HA....Wacht op de uitslag. Mocht er wat zijn dan heb je nog tijd genoeg om erover na te denken.
Ga jezelf nou niet gek maken met vragen die nog helemaal niet van toepassing zijn.
korbakimmy8 schreef:Kitty1985 schreef:
Ga nou eerst een langs de HA....Wacht op de uitslag. Mocht er wat zijn dan heb je nog tijd genoeg om erover na te denken.
Ga jezelf nou niet gek maken met vragen die nog helemaal niet van toepassing zijn.
Maar je moet toch wel weten wat je ermee wilt? Anders hoef je niet z'n test te laten doen. Ja dan weet je alleen of je het gen hebt, maar dan moet je wel weten (vind ik) wat je er achteraf mee wilt.
korbakimmy8 schreef:Maar je moet toch wel weten wat je ermee wilt? Anders hoef je niet z'n test te laten doen. Ja dan weet je alleen of je het gen hebt, maar dan moet je wel weten (vind ik) wat je er achteraf mee wilt.