Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
niks geen strohaar
Air schreef:Kokosolie kopen bij de toko, dit kun je als masker gebruiken, is het enige vet wat echt in je haren trekt.

NeverGiveUp schreef:Bralindy schreef:Iedere keer je haar conditionen! Maar hoezo is duiken met een badmuts geen optie?
Omdat het er niet uit ziet
Biosilk serum is een goede voor als je de douche uit komt, goede conditioner en een masker zo nu en dan.
Doanique schreef:Dat Gliss Kur dat had ik vroeger, weet niet waarom we het niet meer kochten eigenlijk...
Duiken (met flessen op je rug en een duikbril op) met een badmuts is vrij... onhandig omdat je bril dan gaat schuiven (omdat je badmuts glad is). En mijn bril komt deels over mijn voorhoofd heen dus dan heb ik kans (als ik mijn bril moet schoonmaken onderwater, dus af doen) dat ik of de badmuts aftrek, of dat hij tussen bril en huid komt dus dan loopt m'n bril steeds vol.
Ik stop er het liefst geen vette troep in omdat (ondanks dat mijn haar dán droog is), het heel snel vet wordt en ik er vaak met mijn handen doorheen ga, dat vind ik vies
Biolace sunsorials after sun repair spray klinkt wel fijn, zal even doorgeven aan papslief als hij boodschappen gaat doen! Kan je dat bij de supermarkt halen?

Bij zwemmen gaat mijn duikbril ook nooit af, omdat dat echt stroef op stroef zit, dat glijd niet af. badeendje schreef:Maar een badmuts is juist heel stroef!Bij zwemmen gaat mijn duikbril ook nooit af, omdat dat echt stroef op stroef zit, dat glijd niet af.

Doanique schreef:badeendje schreef:Maar een badmuts is juist heel stroef!Bij zwemmen gaat mijn duikbril ook nooit af, omdat dat echt stroef op stroef zit, dat glijd niet af.
Dan heb ik een heel rare badmuts denk ik?
Ik ga nog is door de supermarkt rennen, olijfolie werkt dus goed? (Tenminste; dat zit overal in zie ik...)
.
.