Ik lees in bijna elk topic wel een aantal onderschriften waarin staat: -2, -5, -10, etc.
Soms zelfs meer!
En Bokkers, wat ben ik TROTS op jullie!
Deze zijn voor jullie:

Eigenlijk ben ik trots op iedereen die zijn/haar doel heeft bereikt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wat een prestatie!

_SantOs_ schreef:Wow LD knap zeg! Respect![]()
Ik ben net begonnen met afvallen, in een week tijd nu een halve kilo. Wil in totaal zo'n 20/25 kilo afvallen, nog een lange weg te gaan...
Super goed iedereen die is afgevallen, aangekomen of wat de doel ook was
Babsiej schreef:Succes, en als je wil kun je het !!
Ik zit nu op -11.4 en moet er ook nog 8.6! Bij mij is echt de knop om waardoor het me veeeeel minder moeite kost als alle andere keren ..

_SantOs_ schreef:Babsiej schreef:Succes, en als je wil kun je het !!
Ik zit nu op -11.4 en moet er ook nog 8.6! Bij mij is echt de knop om waardoor het me veeeeel minder moeite kost als alle andere keren ..
Wow knap! Ik heb hulp van een diëtiste, we noemen het geen dieet meer maar andere levensstijl. Veel beter, want bij een dieet heb ik de neiging om juist meer te gaan snoepen en doen wat juist niet mag/handig is.
Al had ik het meteen in de eerste week moeilijk ivm het willen eten van chocola ivm ongesteldheid. Had beter nog een week kunnen wachten, haha.
( terwijl mager ook lekker kan zijn ) ontbijten en fruit tussendoor ipv heel onregelmatig eten, weinig snoepen meer, en vooral ook meer bewegen... Babsiej schreef:Zo af en toe moet het best kunnen ... Ik ben ook niet op dieet maar alles omgegooid... Volkorenbrood ipv wit brood, mager beleg ipv gewoon maar alles eten wat lekker is( terwijl mager ook lekker kan zijn ) ontbijten en fruit tussendoor ipv heel onregelmatig eten, weinig snoepen meer, en vooral ook meer bewegen...
Heel veel succes! En over een half jaar ben je er wellicht al of een heeeeel stuk op weg !