Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ellepel schreef:een tosti is toch niet zo vet?
het is dacht ik toch gewoon brood met kaas er tussen en dat rooster je dan...ik kan me dan niet voorstellen dat dat ongezond is
sausje er bij maakt misschien verschil.
maar er is ook drinkontbijt,dat is wel gezond en je kunt bijvoorbeeld oghurt met muesli nemen.
is allemaal gezond![]()
op internet kun je veel info vinden, en ook op bokt wel als je de zoekfunctie gebruikt
op de site van bijvoorbeeld de hartstichting staat heel veel goede info over gezond eten
Probeer in ieder geval elke dag een ontbijt, lunch, en avondeten te doen, en daarnaast ook nog wat tussendoortjes. Dat kan van alles zijn: fruit, een boterham, wat yoghurt, maar ook een handje nootjes of een ijsje.
SindyKaya schreef:ellepel schreef:een tosti is toch niet zo vet?
het is dacht ik toch gewoon brood met kaas er tussen en dat rooster je dan...ik kan me dan niet voorstellen dat dat ongezond is
sausje er bij maakt misschien verschil.
maar er is ook drinkontbijt,dat is wel gezond en je kunt bijvoorbeeld oghurt met muesli nemen.
is allemaal gezond![]()
op internet kun je veel info vinden, en ook op bokt wel als je de zoekfunctie gebruikt
op de site van bijvoorbeeld de hartstichting staat heel veel goede info over gezond eten
Dus is een gewone tosti met ham en kaas niet ongezond?
Ik had er dan ook altijd nog boter en mayo bij.