Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Petra_O schreef:Een allergietablet hoort na 1 tot 2 uur te gaan werken. Welke heb je ingenomen?
Ik heb het hele jaar door last, ook in de winter omdat ik allergisch ben voor hooi. Heb dus het hele jaar door medicijnen, maar ik liep gisteren toch rond met enorm rode en dikke ogen... niet lekker.
Rowdine schreef:Petra_O schreef:Een allergietablet hoort na 1 tot 2 uur te gaan werken. Welke heb je ingenomen?
Ik heb het hele jaar door last, ook in de winter omdat ik allergisch ben voor hooi. Heb dus het hele jaar door medicijnen, maar ik liep gisteren toch rond met enorm rode en dikke ogen... niet lekker.
Ik heb levocetrizine. Dit gebruik ik ook tegen mijn paarden en huisstofmijt allergie!
ik heb zware tabletten (fexofenadine omdat Levoceterizine en Aerius dus niet werken) en daar heb ik er twee van gepakt.. het is anders niet uit te houden. Op kantoor gaat het ivm de airco, maar moet straks een dialoog houden in een buitenlocatie.. en daarheen met de aircoloze auto, dat gaat een dik drama worden

-, maar heb van de HA wel oogdrups (levocab) gehad...
.....
Het irriteert me mateloos.
.... Dus vind het een beetje awkward om te vragen... 

Vorig jaar was het vooral een beetje jeuk aan m'n neus... En dat was het. Maar ben ook verhuisd, dus mss zijn hier wat meer dwarrelende polletjes