Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britt schreef:Ik reed ze eigenlijk meestal gelijk open als ik dan toch een blaar had door het rijden. Nooit een ontsteking gehad gelukkig. Als ze nog dicht zijn, lekker dicht laten!
Op je voet werken compeed blarenpleisters erg goed, ook als het al een flinke blaar is
rommulus schreef:Britt schreef:Ik reed ze eigenlijk meestal gelijk open als ik dan toch een blaar had door het rijden. Nooit een ontsteking gehad gelukkig. Als ze nog dicht zijn, lekker dicht laten!
Op je voet werken compeed blarenpleisters erg goed, ook als het al een flinke blaar is
Nogmaals compeed is rommel.
Als je dat er af wil halen trek je de hele huid 9 van de 10 keer mee.
Heb met de 4 daagse meer drama van compeed gezien dan voordeel.
1 had compeed geplakt op een blaar waar de huid van af was, die hebben we helaas door moeten sturen naar het zh.
Wij halen die pleisters er niet meer vanaf dus mogen de mensen dat zelf doen met alle gevolgen van dien.
Als je er iets overheen wil plakken plak dan fixomul ofzo als je daarmee gaat douchen laat dat na de tijd gewoon los zonder je huid mee te nemen.
@ troi er zijn maar 2 verschillende blaren een bloed blaar en vocht blaar.
Geen van beide mag je open maken.
De blaren waar de ts het overheeft zijn ontstaan door wrijving, dus warmte.
De enige reden dat je een blaar wil prikken is omdat mensen het geen rust kunnen geven bv met een 4 daagse oid.
Maar ook dat is niet slim ondanks dat dat zo steriel mogelijk word gedaan met materialen die ervoor gemaakt zijn.
Ik zal 't iig wel in m'n achterhoofd houden wat je hier zegt Rommulus.