Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
umcg. Dus ik hoef dan van te voren niet te bellen?
mooney1 schreef:Gewoon doordrinken!! Die 2 liter krijg je niet voor niets.
Anders is het echt niet schoon genoeg hoor.
) mooney1 schreef:Probeer tussendoor iets te drinken wat je erg lekker vind en zorg dat de moviprep goed koud is.
vuurneon schreef:Ik zou wel even bellen, want het is wel fijn dat ze voorbereid zijn ook ivm tijd. Dan kunnen ze misschien even tussendoor de klysma geven.

koetjeboe schreef:Tip zet het in de koelkast koud drinken gaat beter. Met een rietje is makkelijker drinken. En een schuut aanmaak er door heen is het ook smakkelijker. En drink die twee liter nou maar op. Anders kom je morgen voor niks. En dan moet je dit drama nog eens door staan. Ik weet niet hoe schoon je darmen moeten zijn maar ik heb altijd een endoscopie. Moet ds vier liter cleanpreap drinken is dacht ik vergelijkbaar met movipreap. Ik moet net zo lang door gaan tot me ontlasting er uit ziet als urine. Succes er mee.
Ik heb nu ong 750ml op... En ik weet nu echt van mezelf dat ik moet stoppen. Het lukt me echt niet meer.
): vraag een fleet klysma. Dat is een drankje waarvan je slechts een halve beker hoeft te drinken. Het is smerig, maar met een paar slokken binnen. Het kan zijn dat je dokter dit niet wil ivm kosten/vergoeding verzekering, maar informeer dan naar de kosten zodat je het eventueel zelf kunt kopen.