Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik was zelf al heel vaak onder verdoofd en toen ineens een keertje boven, en toen waren mijn neusvleugels en wangen ook ineens verdoofd, en mijn onderste ooglid. Dat was ik niet gewend. Ik zou inderdaad de praktijk bellen als het nog langer aanhoudt
set_elkol schreef:Ligt er ook net aan of je boven of onder verdoofd bent,ik was zelf al heel vaak onder verdoofd en toen ineens een keertje boven, en toen waren mijn neusvleugels en wangen ook ineens verdoofd, en mijn onderste ooglid. Dat was ik niet gewend. Ik zou inderdaad de praktijk bellen als het nog langer aanhoudt
Dan loop je niet de hele dag met zo'n verlamd gezicht.

Gytrash24 schreef:Nou broer lief heeft even gebeld voor me.
Zo lang het zweten niet erger wordt en ik geen moeite krijg met slikken hoef ik mij geen zorgen te maken.
Gezien de verdoving zo ver achter zit kan het wezen dat het overgeslagen is op de tong spieren. En is het niet gek dat mijn oor ook wat verdoofd geraakt is. Als het na 4 uur niet af begint te zakken of ik het niet vertrouw moet ik gewoon even weer bellen.
Er werd zoals sommige al noemde, aangeraden te proberen wat te drinken om de afbraak te bevorderen.
Pfoeh nou dat valt mij mee ^^ nu maar hopen dat ik vanavond beetje spraakzaam ben
Maar goed blijft irritant. Vooral het drinken is lachwekkend haha. Ik moet me hoofd helemaal scheef houden anders gaat het er de andere mondhoek weer uit haha
eempiej schreef:Opzich goed advies, dat drinken, maar zorg alsjeblieft dat je je niet verslikt!!!
owh verdovingen haha.
Het kan nog erger! Ik ben jaren geleden eens naar een plaatsvervanger van mijn eigen tandarts geweest om een gaatje te vullen, bleek hij een oogzenuw geraakt te hebben. Nou da's echt raar......Ik kon met mijn linkeroog in mijn rechterbroekzak kijken. Gelukkig was het na een paar uur weer hersteld! De tandarts belde wel 's avonds even om te vragen hoe het met me was en was, naar achteraf bleek, erg geschrokken!FlairS schreef:Het kan nog erger! Ik ben jaren geleden eens naar een plaatsvervanger van mijn eigen tandarts geweest om een gaatje te vullen, bleek hij een oogzenuw geraakt te hebben. Nou da's echt raar......Ik kon met mijn linkeroog in mijn rechterbroekzak kijken!
krijg rare beeldvorming van die zin