Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Had nog geen kwaaltjes oid die kwamen rond 7 weken. 
eline_di schreef:Was het bij jullie gepland of door de anti conceptie heen?
Merkte je het ergens aan (gevoel/iets niet meer lusten/bepaalde kleine kwaaltjes end.)?
De 1ste keer was ik zo naar dat ik mijn vriend riep en die heeft mij weer richting bed begeleid. De 2de keer was mijn vriend wakker toen ik naar de wc ging en kwam dus al snel kijken omdat het zo lang duurde... Dit waren niet 2 nachten achter elkaar en smorgens voelde ik me weer normaal. Mijn vriend zei na de 2de keer van goh zou je niet zwanger zijn?
En ik zei neee joh ik ben pas net gestopt met de pil en ik heb dit nog nooit gehoord van vrouwen die zwanger waren... Toch zat het me niet lekker en heb een aantal dagen erna een zwangerschapstest gehaald die positief was
Ik was toen 2 weken zwanger...
En toen we gingen testen (waren een paar dagen weg, expres geen test meegenomen) was het dik positief 
En wat zijn we er blij mee

Ladybird schreef:piewie schreef:omdat mijn bijrijdpaard zich achterover liet vallen nog voor ik erop zat haha
uh? jij wist dat je zwanger was omdat je paard zich achterover liet vallen?

piewie schreef:Ladybird schreef:huh? jij wist dat je zwanger was omdat je paard zich achterover liet vallen?
Ja zo ben ik erachter gekomen. Wij waren al een tijd bezig met klussen en lukte niet, had me er al een jaar bij neergelegt en voorgenomen dat het toch niet wilde. Mijn eigen paard was die week ook erg voorzichtig met mij en ik snapte niet waarom, ze deed alles wat ik vroeg en dat voor een paard wat net 4wk onder het zadel was.
Mijn bijrijdpaard 10jr, deed nooit raar, makste paard wat je kon bedenken. Met dat ik wilde opstappen....liet ze zich zo achterover vallen. Nooit meegemaakt. Tot ik thuis op de bank zat en na ging denken.....was op dat moment ongesteld en deed toch voor de zekerheid de test. En ja hoor zwanger.....maar hoe lang.....bleek op de echo toen 7,5wk zwanger te zijn. Nooit misselijk geweest!
Wat een leuk verhaal!