Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Beter doorzitten dus

Elisa2 schreef:Klopt bij mij is het ook ontstaan door m'n darmen..stofwisselingsziekten kunnen oa triggerpoints veroorzaken en in stand houden.
moonfish13 schreef:Elisa2 schreef:Klopt bij mij is het ook ontstaan door m'n darmen..stofwisselingsziekten kunnen oa triggerpoints veroorzaken en in stand houden.
Dan zou je haast zeggen dat de trigger nog aanwezig is?
Heb je wel eens geprobeerd je voeding om te gooien? Ik heb het nu niet meer.
Triggerpoint therapie ken ik ook wel hoor, en ik moet af en toe wel wat wegwerken maar verder gaat het echt prima.
Ik heb het boek er van, echt een aanrader en ontzettend handig om gewoon te kunnen.
Dankzij dat boek heb ik echt een heel goed inzicht gekregen in welk pijntje waar vandaan komt en hoe je het moet aanpakken.
xSlvna schreef:Ik heb echt niks van buikspieren, ben magertjes dus wel een platte buik, maar niks wat bij een sixpack in de buurt komt, en ik rij toch dagelijks paard, en intensief ook.
Elisa2 schreef:Moonfish: bij mij is het jaren geleden ontstaan door de darmen..eet zowiezo al heel anders nu..kan ook niet tegen melk,gluten en nog een heleboel meer..helaas voor mij kwam ik er pas laat achter wat voor een effect dat allemaal werkelijk op mijn lijf en spieren heeft gehad.Ik heb het boek trouwens ook..idd een aanrader.
Elisa2 schreef:He dat klinkt goed zeg! tens werkt dus goed op triggerpoints? verbaasd me eigenlijk niet helemaal aangezien ik ookal gelezen heb over een aps behandeling voor triggerpoints wat dus ook met elektroden gaat volgens mij.
Wat mij goed helpt is een infraroodcabine,sinds mijn ouders er een hebben voel ik mij stukken beter maarja dat is logisch.Het stimuleert de doorbloeding die stagneert door de triggerpoints..maar goed..ik heb net een intensieve triggerpoint therapie achter de rug en ik moet zeggen dat ik me daar ook stukken beter door voel.