Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

khorizon schreef:Ik heb de mirena nu al 1 jaar en ben in al die tijd geen een keer ongesteld geweest.
Tot vorige week dinsdag. Ik heb elke maand 1x springles.
Ik stapte na mijn les van mijn paard en ik voelde ineens wat lopen.
Snel naar de wc en ja hoor ik verloor bloed. Vandaag bijna een week later is het nog steeds niet over.
Ik ben ook nog nooit zo heftig ongesteld geweest.gelukkig is het nu wel iets minder.
Heb wel de hele dag buikpijn,rugpijn enpijn in mijn benen. Voelt eigenlijk net zo als toen ik de mirena liet plaatsen.
Heeft iemand hier ervaring mee. Zou het door het springen komen. Mischien verschoven.
Dokter al gebeld kan pas volgende week woensdag bij mijn dokter terecht.
Ragdollcat schreef:Mogelijk is er iets doorboord.
Het is een rotding en dat zou gewoon verboden moeten worden, ik hoor niks anders dan problemen en gedoe erover.

Ik merkte het altijd aan dé jankbui de dag voor ik het moest worden
Patriciavt schreef:Oh op die manier, dan snap ik hetIk merkte het altijd aan dé jankbui de dag voor ik het moest worden
Ik had opeens een hele dikke buik links (rechts niets aan de hand) maar was gewoon van mijn darmen, ik als de dood dat ik misschien buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ofzo 
Ayasha schreef:Om iets te doorboren dat niet door boort hoort te worden bij een val of ongeluk, hoef je geen mirena te hebben.